لحظه ترکیدن ظرف سوپ داغ در رستوران چینی! +فیلم

انداختن فندک به داخل ظرف مخصوص سوپ در یکی از رستوران‌های چینی موجب یک انفجار و فرار کردن مشتریان شد.

حادثه غیرمنتظره ای که مشتریان را فراری داد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع یک حادثه غیرمنتظره در یکی از رستوران‌های چین موجب فرار کردن خدمتکار و مشتریان رستوران شد. در حالی که خدمتکار در تلاش بود فندکی را که یکی از مشتریان به داخل ظرف سوپ داغ انداخته بود از آن خارج کند، ناگهان انفجار رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل رستوران تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو یک خدمتکار را در حالی که سعی می‌کند فندک را در داخل ظرف بزرگ سوپ در وسط میز پیدا کند، نشان می‌دهد. در حالی که مشتریان سرگرم خوردن سوپ هستند ناگهان ظرف بزرگ سوپ داغ در وسط دیگ منفجر می‌شود و سوپ داغ را به اطراف پرتاب می‌کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این مشتریان به همراه خدمتکار زن برای آنکه بر اثر ریختن سوپ داغ به اطراف دچار سوختگی نشوند بلافاصله میز را ترک می‌کنند و پا به فرار می‌گذارند. گفته می‌شود در این حادثه دو مشتری دچار سوختگی شدند که بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

این اتفاق عجیب در یکی از شعب رستوران‌های زنجیره‌ای Haidilao در منطقه "کومینگ" واقع در استان یون نان چین رخ داد. این رستوران روز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای از بررسی این حادثه خبر داد. رستوران Haidilao که اولین بار در سال ۱۹۹۴ در استان سی چوان چین بازگشایی شد اکنون دارای ۱۹۰ شعبه در سراسر چین است. همچنین این رستوران معروف دارای چند شعبه در خارج از چین از جمله لس آنجلس، سنگاپور، سئول و توکیو است.

انتهای پیام/

حادثه ای که مشتریان رستوران را فراری داد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
يعني چي ظرف سوپ ترکيده؟‌مگه ميشه؟‌مگه داريم؟
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۰:۲۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
محتوای مخزن گاز فندک در اثر حرارت منفجر شد و باعث انفجار ظرف سوپ شد
آخرین اخبار