نجات ۲ معدنچی محبوس در معدن کروم داورزن

دو معدنچی که در معدن کروم در ارتفاعات روستاعلی آباد داورزن محبوش شده یودند نجات یافتند.

نجات ۲ معدنچی محبوس در معدن کروم داورزنبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا عبدالهی سرپرست فرمانداری داورزن گفت: بارش زیاد و سیلاب آسیب جدی به راه معدن وارد کرده بود که با تلاش نیرو‌های امدادی با بازگشایی راه روستا این دو نفر معدنچی نجات یافتند.
 
وی با بیان اینکه با بازگشایی راه روستا امدادرسانی به مردم سیل زده داورزن کمی تسهیل شد افزود:در حال حاضر با کمک لودر دهیاری صدخرو و یک دستگاه گریدر راهداری لای روبی شد و تا حدودی امدادرسانی به مردم روستا‌های علی آباد و مور تسهیل شده است.

 سرپرست فرمانداری داورزن گفت: آب شرب و برق این روستا با کمک نیرو‌های امدادی مربوطه وصل شد، ولی گاز روستا به دلیل از بین رفتن برخی از علمک‌ها قطع شده است که با کمک نیرو‌های امدادی و فنی وصل خواهد شد.

رئیس ستاد بحران داورزن با تقدیر از همراهی نیرو‌های امدادی، هلال احمر و بسیج سازندگی افزود: نیرو‌ها به هر طریق ممکن درحال کمک به مردم برای تخلیه منازل از گل و لای هستند و مواد غذایی لازم و اسکان در روستا برای امشب تامین شده است.

عبدالهی با بیان اینکه در سطح شهرستان بارندگی شدید و سیل موجب خسارات زیادی به محصولات کشاورزی و راه‌های روستایی شده است گفت: تاکنون گزارشی از دیگر نقاط شهرستان مبنی بر تخریب منازل و خسارت‌های جانی نشده است.

وی افزود: قسمتی از محور تهران به مشهد دررودی استان نیز دچار سیل و گل و لای شده بود که توسط گریدر راهداری لایروبی شد.

رئیس ستاد بحران داورزن یادآورشد: به‌زودی توسط دستگاه‌ها و کارشناسان، خسارت ناشی از سیل و بارندگی اخیر را برآورد و اعلام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام//ف.س

جاری شدن شدن سیل در داورزن

برچسب ها: سیل ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.