حجت‌الاسلام بزمانی خبر داد:

سیستان و بلوچستان میزبان ۱۱۵ برنامه در سالروز فتح خرمشهر با شعار ما پبروزیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از اجرای ۱۱۵ ویژه برنامه در گرامیداشت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر در سراسر استان با شعار ما پبروزیم خبر داد.

سیستان و بلوچستان میزبان ۱۱۵ برنامه در سالروز فتح خرمشهر با شعار ما پبروزیمحجت‌الاسلام عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضمن گرامیداشت تقارن سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر با فضای قرآنی ماه مبارک رمضان به‌ویژه لیالی قدر گفت: توجه به بعد فرهنگی مقاومت و جهاد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اجرای برنامه‌های متناسب و متقارن با شب‌های قدر و توجه به محتوای جذاب و اثرگذار از مهم‌ترین محور‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در استان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آنچه باعث پیروزی و اقتدار ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و تداوم این انقلاب شد، روحیه انقلابی و پیروی از مکتب علوی و عاشورای امام حسین (ع) بود.

بزمانی با اشاره به اینکه عملیات فتح خرمشهر یکی از ارزشمندترین عملیات‌های دفاع مقدس بود، بیان کرد: این روز، روز نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود که در برابر کفر جهانی جانانه ایستاد و پیروز شد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: نسل‌های جدید باید حکایت رشادت و شهامت پدران و بزرگان خود را باور کرده و در دفاع از کیان میهن اسلامی دنباله‌رو راه پر برکت رزمندگان اسلام باشند.

مشاور استاندار در امور روحانیون گفت: سوم خرداد روزی است که فاتحان و حماسه‌آفرینان آن رویای دشمنان اسلام را نقش بر آب کردند و اندیشه تسلط بر ایران اسلامی برای همیشه باطل شد.

بزمانی افزود: امروز ما برای غلبه بر دشمنان انقلاب و تحقق آرمان‌های انقلابی، باز به همان روحیه شکست‌ناپذیر نیاز داریم، امروز نیز باید در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، شعار ما می‌توانیم را عملی کنیم.
وی در پایان گفت: عملیات بیت‌المقدس با رمز علی‌بن ابیطالب (ع) شروع شد و امسال تقارن سالروز این عملیات با ایام لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است:گرامیداشت یاد و نام شهداء، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفتمان انقلاب و دفاع مقدس، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، حفظ وحدت و حماسه مقاومت از جمله ویژگی‌های شاخص برنامه‌های اجرایی در سرتاسر استان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

برنامه های سالروز فتح خرمشهر در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار