پیامک‌های دریافتی دوم خرداد؛

افزایش قیمت محصولات سایپا/ افزایش حقوق بازنشتگان تامین اجتماعی/ طرح جایگزینی خودروی برلیانس

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم خرداد  ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

6777...0938: سلام، چرا شرکت سایپا در طول چند ماه چندین بار افزایش قیمت محصولات کارخانه ای داده ولی کسی پیگیر نیست لطفا شما پیگیری فرمایید.


0700...0938: سلام خسته نباشید، من دوبار برای جداسازی یارانه اقدام کردم ولی هربار با این حرف مواجه شدم:سایت تا اطلاع ثانوی مسدود است لطفا رسیدگی کنید.

 

7118...0935: باسلام و خسته نباشید، من از سال 93 تاحالا در یک روستای محروم بدون هیچ دریافت پولی در پیش دبستانی و نهضت فعالیت می کنم قرار بود استخدام بشیم  اما خبری نیست، خواهش می کنم رسیدگی کنید،قهرمانی ازبناب.


7376...0933: مسئول محترم 2 ماه هست هزینه های دارو در کمیته امداد امام خمینی پرداخت نشده می گویند بودجه نیست لطفا پیگیری کنید

 

8802...0930: با سلام و خسته نباشید لطف کنید درباره سهمیه سیل زدگان در کنکور یک گزارش تهیه کنید سازمان سنجش  آمار دقیقی درباره اینکه تاثیر این سهمیه چقدره منتشر نکرده است.

 

9608...0916: سلام. افزایش حقوق چهارصد هزار تومانی این ماه با حقوق پرداخت نشد. حقوق سال گذشته رو با کسر بیمه امسال پرداخت شد.

 

6755....0912: سلام سایپا طرح تبدیل خودروهای برلیانس اجرا کرده و ۴خودرو معرفی کرده ، وقتی برای تبدیل به نمایندگی مراجعه می کنیم فقط دوخودرو پراید و تیبا میتونی انتخاب کنی و کوئیک و ساینا نمیتونی انتخاب کنی ،لطفا پیگیری کنید.

 

00240937: سلام خسته نباشید از شرکت قاصدک محصول خریداری کردیم قرار بود بهمون خودرو بدن از شهریور تا حالا بهمون ندادند لطفا پیگیری کنید.

4758....0912: با سلام لطفا بصورت ناشناس به درمانگاه گوارش مرکز تحقیقات گوارش واقع در خیابان شهید اعرابی جنب بیمارستان طالقانی روهای سه شنبه تشریف بیارید و ببینید که با بیماران چه رفتار زشت و توهین آمیزی انجام می شود بهیاری که برای تعیین نوبت تعیین شده بسیار فرد ناکارآمدی است که فقط باعث اتلاف وقت بیماران و همچنین ایجاد درگیری بین بیماران می شود . بیماری که از شهرستان آمده ساعت ها منتظر نوبت است در حالیکه هیچ نظم و ترتیبی وجود ندارد بارها در مورد این خانم بهیار و عدم توانایی ایشان به سوپروایزرها تذکر داده شده ولی هیچ تمهیدی انجام نگرفته. خواهش می کنم یک روز سه شنبه برای ویزیت از ساعت ۱۲ ظهر تشریف بیارید و بطور ناشناس وضعیت این درمانگاه را ببینید خودتان متوجه می شوید که تنها چیزی که وجود ندارد احترام به حرمت انسان های بیمار است.

 

1663....0936: سلام.7200پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در سال96  هجده ماهه بلاتکلیف هستند .لطفا پیگیری کنید.ممنون.

 

5223...0933: سلام بنده کارگر شهرداری شهرستان الشتر از لرستان هستم 27ماه حقوق عقب افتاده داریم تو این استان به هر دری میزنیم بسته می شود برای خاطرخدابه گوش مسئولین برسونید شاید کسی به دادمون برسه

 

 9658....0912: موضوع استفاده نکردن تاکسی های شهر تهران از تاکسی متر و نظارت نکردن سازمان تاکسی رانی و شهرداری تهران را پیگیری بفرمایید...؟باور کنید همیشه بابت پرداخت کرایه تاکسی اضافه مشاجره داریم با راننده های تاکسی

 

 5374...0922: پیگیرمستمری صدو هشت هزارتومانی معلولان شدید از کار افتاده باشد که این مبلغ با تورم چگونه حساب کردن و نسبت به سال 97چرا نباید یک ریال افزایش داشته باشد

 

5931...0918: با عرض سلام،لطفا راجع به کنترل ساعت کاری رانندگان کامیون که با خستگی و خواب آلودگیشان،باعث وقوع تصادفات فجیع می شوند،گزارشی تهیه فرمایید.باتشکر.

 

0701...0990:  لطفا از بیمارستان ضیاییان قسمت ترزیقات وسرم تراپی بازدید  بفرمایید واقعا از نظر بهداشتی آلوده است شما را به خدا پیگیری بفرمایید

 

7110....0919: چرا سهام عدالت اعلام می کنند هفته آینده میریزن حساب ولی خبری از ریختن نیست .

 

3904...0917: سلام. خسته نباشید. ببخشید درباره ی فروش فوری و ثبت نام اینترنتی گزارش  تهیه بفرمائید

 

2816...0913: لطفا پیگیر شوید که چرا برای بازنشستگان تامین اجتماعی از اول سال افزایش حقوق را اجرا نکردند.حقوق فروردین همانند سال 97بوده است..

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
درگذشته مستعمری بگیران تامین اجتمایی با ده سال سابقه بیمه پرداختی از ماده 111 قانون تامین اجتمایی برخوردار میشدند
آخرین اخبار