انهدام باند سرقت خودرو در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و انهدام یک باند سرقت خودرو با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارقان را که در قالب باندی ۴ نفره در این شهرستان فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت:پس از هماهنگی‌های قضائی، در عمیلیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت خودرو در این شهرستات اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف خودرو‌های سرقتی از مخفیگاه متهمان، افزود: این سارقان حرفه‌ای خودرو  پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند و مضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی تنکابن در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/س
 
 

شناسایی و انهدام یک باند سرقت خودرو با ۶ فقره سرقت در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فرهاد
۰۰:۰۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
امروز چهارشنبه ۲۴ مهر ماه ۹۸ داخل خیابان طاهر تنکابنی ماشین اینجانب مورد سرقت قرار گرفت و کلیه وسایل اعم از ضبط و باند و ابزار کارم به سرقت رفت.گویا هر شب در این منطقه سرقت صورت میگیره.امیدوارم پیگیری بشه
آخرین اخبار