یادواره شهدای پلیس کرمان 22 خرداد برگزار می شود

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آخرین یادواره شهدای پلیس استان سال ۸۸ برگزار شده که در نظر داریم این یادواره را به منظور دلگرمی خانواده معزز شهدا و همچنین نکوداشت یاد و خاطره همرزمانمان ۲۲ خردادماه امسال نیز برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پاسخگوی صفر تا صد نیاز‌های امنیتی کل افراد جامعه هستیم که در این راه همواره شهید می‌دهیم وبه سبب خاص بودن ماموریت هایمان اغلب مظلوم واقع می‌شویم.

وی تصریح کرد: در این میان اگر آسیب شناسی لازم در خصوص پرونده‌ها صورت بگیرد می‌توانیم برای خیلی از دستگاه‌ها نقش تعین و از آنان مطالبه گری کنیم که ازجمله مهمترین رویکرد‌ها در این زمینه اقدامات فرهنگی اجتماعی و امور مشاوره هستند که بحمدالله به خوبی از سوی رده‌های مربوطه در حال اجرا هستند.

سردار بنی اسدی فر گفت: علاوه بر این یک سری اقدامات را در حوزه مطالعات و پژوهش‌های علمی و میدانی نیز از طریق دفتر تحقیقات کاربردی در حال انجام داریم تا از طریق آن‌ها با کمترین هزینه و صرف زمان به راهکار‌های موثرتری برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی دست پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: در همین رابطه معاونت اجتماعی بعنوان پل ارتباطی پلیس با مردم یک سری اهداف و برنامه‌های مشخص در حوزه پیشگیری اجتماعی را دنبال می‌کند که بعنوان نمونه می‌توان به طرح اجتماعی مناطق جنوب و شرق طی سال گذشته اشاره کنم که خوشبختانه نتایج حاصل از آموزش‌های کارشناسان در سطح جوامع موردنظر در کاهش جرائم ملموس و مشهود بود.

سردار بنی اسدی فر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ماموریت‌های انتظامی سختی و پیچیدگی خاص خود را دارند و همچون جنگ‌های نظامی نیستند که دوست و دشمن و خاکریز‌ها مشخص باشد بلکه بیشتر اوقات تشخیص مجرم از مردم عادی واقعا پیچیده است و این قبیل موضوعات درب شهادت را به روی خادمان نظم و امنیت باز گذاشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ضرورت ایفای نقش از سوی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها در آئین یادواره این شهدای عزیز و گرانقدر گفت: از ائمه جمعه و جماعات نیز می‌خواهیم همچون همیشه با تشریح و تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا برای عموم افراد جامعه یاریگر خادمان خود باشند.

معاون اجتماعی پلیس استان کرمان درخصوص برگزاری آئین یادواره شهدای نظم و امنیت استان گفت: در این رابطه در نظر داریم با بهره گیری از ظرفیت‌های سایر ادارات و نهادها، یادواره‌ای در خور و شان خانواده‌های معزز شهید برگزار کنیم.

کوروش احمدیوسفی در ادامه ضمن تشریح برخی اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس افزود: ما به برخی آمار و ارقام واقعی در رابطه با جرائم و آسیب‌های اجتماعی دسترسی داریم که می‌تواند نشانگر میزان عملکرد دیگر نهاد‌ها باشد.

وی افزود: بهترین کار در جهت حل بسیاری از مسائلی که امروز بعنوان معضلات اجتماعی فراروی جامعه قرار دارند کاربست کردن فرامین مقام معظم رهبری و اجرا نمودن آن‌ها از طریق تمامی ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها است.

وی تصریح کرد: در این رابطه باید به هر نهاد و ارگان مطابق شرح وظایف اصلی و فرعی که دارد نقش و سهم بدهیم تا همه برابر وظایف خود به نحو مطلوب و اثربخش ایفای نقش کنند که در این زمینه ائمه جمعه در تبیین آرمان‌های مقام معظم رهبری بیشترین اثربخشی را خواهند داشت.
انتهای پیام/ی

برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی در کرمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.