سردار وحیدی در آئین تجلیل از خانواده شهدای فاطمیون:

دشمن برای نابودی اسلام توسط گروه‌های تکفیری تلاش بسیاری انجام داد/ نقش فاطمیون در مقاومت اسلامی تعیین کننده بود

رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: آنها تصور می کردند می توانند با گروه های تکفیری اسلام و مقاومت را به زیر بکشانند و رژیم صهیونیستی که دشمن ترین دشمن اسلام و مسلمین است را بر سرنوشت مردم حاکم کنند.

نقش شهدای فاطمیون در پیروزی مقاومت اسلامی تعیین کننده بودبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی شامگاه امروز پنجشنبه دوم خرداد در مراسم تجلیل از خانواده شهدای تیپ فاطمیون در دانشگاه تربیت مدرس گفت: علم واقعی همان علمی است که شهدا به آن عمل کردند و به همین دلیل این علم باید در دانشگاه بررسی شود.

وی ادامه داد: شهدای ما مظهر حیات هستند و حیات مظهر علم و علم مظهر قدرت است و این سه عنصر عناصر فاعل در شهدای ما است.

سردار وحیدی با اشاره به قدرت شهدا تاکید کرد: قدرت شهدا در ایستادگی مقابل قدرت‌های شیطانی جهان است. حیات و زندگی شهدا جاودانه است و این حیات به جامعه همه جوامع اسلامی حیات بخشیده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهدای فاطمیون افزود: این شهدا یک ویژگی و خصوصیت برجسته علاوه بر سایر شهدا دارند. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که شهدا کسانی هستند که ایمان آوردند و با جان و مال خود جهاد کردند، ولی ویژگی هجرت را همه شهدا ندارند. این شهدا هجرت کردند و در راه خدا جهاد کردند.

سردار وحیدی اظهار کرد: شما خانواده‌های شهدای فاطمیون باید به این شهدا که تقدیم اهل بیت کردید افتخار کنید. این شهدا بی تردید در تاریخ آینده جهان ماندگار هستند.

وی ادامه داد: آنچه در سوریه اتفاق افتاد و پیروزی‌های مقاومت در سوریه منشأ تحول در تاریخ آینده ما خواهد بود. یعنی ما یک دوران قبل از مقاومت در سوریه و یک دوران هم بعد از مقاومت در سوریه داریم و این مقاومت در سوریه تاریخ را به دو بخش تقسیم کرد.

سردار وحیدی عنوان کرد: با این مقاومت تحولی نو برای اسلام و مسلمین شکل گرفت و در شکل گیری این تحول فاطمیون نقش اساسی را ایفا می‌کنند. تاریخ خواهد نوشت که پس از پیروزی مقاومت در سوریه دنیا به سمت دیگری رفت. معادلات منطقه‌ای و جهانی عوض شد.

وی افزود: دشمنان اهل بیت و اسلام در سراشیبی سقوط قرار گرفتند. دشمن عنود اسلام رژیم صهیونسیتی به افول رفت. در آینده خواهند نوشت که تمام این پیروزی‌ها پس از پیروزی مقاومت در سوریه اتفاق افتاد. حضور لشکر فاطمیون یکی از ارکان مهم این مقاومت بود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تأکید کرد: شهدای فاطمیون ویژگی‌های شاخصی همچون مظلومیت، غربت و غیرت را هم دارند. مردم کمتر این شهدا را شناخته اند، اما غیرت آن‌ها هم زبانزد است.

وی ادامه داد: هنگامی که وصیت نامه برخی شهدا را مطالعه می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم که برخی از آن‌ها بسیار دلبسته و وابسته به خداوند هستند.

سردار وحیدی با اشاره به برخی سخنان درباره شهدای فاطمیون تصریح کرد: برخی از انسان‌های نادان در دنیا اجر این شهدا را ضایع می‌کنند و می‌گویند که آن‌ها برای مسائل مادی به نبرد با دشمن تکفیری رفتند. واقعا آن‌ها افراد نادانی هستند و مشخص است که این شهدا و منش آن‌ها را نشناخته اند.

وی ادامه داد: این افراد با ذهن‌های مریض خود قصد توهین و تخریب این شهدا را داشتند و تصور می‌کردند که می‌توانند آن‌ها را با این تعابیر نادرست تخریب کنند، اما نتوانستند مقام والای آن‌ها را نابود کنند. این شهدا جایگاه و مقام والایی دارند و در بلندای عرش هستند.

وزیر اسبق دفاع عنوان کرد: خود من به عنوان فردی که در کنار این عزیزان بوده ام روحیه اخلاص، صفا، صمیمیت، غیرت و شجاعت آن‌ها از نزدیک مشاهده کرده ام. نام فاطمیون که آن‌ها برای خود برگزیده اند واقعا برازنده آنهاست.

وی با اشاره به تشکیل گروه‌های تکفیری و تروریستی توسط آمریکا و رژیم صهیونسیتی اظهار کرد: پس از این که نتوانستند با این دست ساز‌ها اسلام و مکتب اهل بیت را نابود کنند، خودشان از پشت پرده بیرون آمدند و آشکار شد که چه کسانی پشتیبان این‌ها بودند.

وی ادامه داد: آن‌ها تصور می‌کردند می‌توانند با گروه‌های تکفیری اسلام و مقاومت را به زیر بکشانند و رژیم صهیونیستی که دشمن‌ترین دشمن اسلام و مسلمین است را بر سرنوشت مردم حاکم کنند، اما آن‌ها در مقابل مقاومت و مسلمانان شکست خوردند و درمانده شدند. آنگاه  خود این رژیم منحوس و آمریکا به همراه رژیم‌های دست نشانده خود مانند بن سلمان امروز وارد این صحنه شدند.

سردار وحیدی اظهار کرد: امروز جهان به دو قسمت تقسیم شده است. در یک قسمت آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت یهودی صفت حاکم بر عربستان و امارات و در سوی دیگر ایران و سایر گروه‌های مقاومت از جمله فاطمیون، زینبیون و حیدریون و همه آزادی خواهان عالم قرار گرفته اند.

وی افزود: عده‌ای در طرف باطل و برخی دیگر هم در طرف حق قرار دارند و بعضی دیگر نیز در میان این دو جبهه هستند.

وزیر اسبق دفاع تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت از کوه‌های هندوکش تا دریای مدیترانه  و دریای سرخ  امتداد دارد. در مقابل این جبهه، جبهه استکبار قرار گرفته است. کسانی که همچون بن سلمان و بن زاید اسم اسلام دارند، اما خود را به شیطان فروخته اند و دست‌های خود را آشکار کرده اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سپاه ، فاطمیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار