هشتمین مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی + تصاویر

هشتمین مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی جمعه ۳ خرداد در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هشتمین مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی جمعه ۳ خرداد در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد.

هشتمین مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی

هشتمین مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی

هشتمین مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی

هشتمین مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی

در این مراسم خانواده آن مرحوم، مدیران باشگاه استقلال از جمله امیرحسین فتحی مدیرعامل، علی خطیر معاون ورزشی، محمدحسین زرندی مدیر روابط عمومی، حامد حاجیلو مدیر تشریفات باشگاه استقلال و کادرفنی استقلال از جمله بیژن طاهری، اصغر حاجیلو و اشکان نامداری، برخی از بازیکنان استقلال از جمله سید مهدی رحمتی و پژمان منتظری، جمعی از پیشکسوتان استقلال و فوتبال ایران از جمله پرویز مظلومی، محمد نوازی، حسین ترابپور، علی پورحیدری، حسین فرکی، رضا رجبی، خداداد عزیزی، علی کریمی و ... در کنار هواداران و علاقمندان به آن مرحوم حاضر بودند.

امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در واکنش به سوالات هواداران در رابطه با جذب مربی خارجی گفت: ما سه گزینه را نهایی کرده‌ایم و ان‌شاءالله در هفته پیش روی یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنیم.

او افزود: ما جلسه‌ای هم با اعضای کمیته فنی هم برگزار خواهیم کرد. در این مدت سعی کردیم گزینه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم و به زودی تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهیم داد.

تا دقایق پایانی مراسم خبری از حضور فرهاد مجیدی در بهشت زهرا نبود.

انتهای پیام/

مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.