تیم زورخانه شهید زاده کفاش شهر کرمان به عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات زورخانه‌ای جام رمضان، یادواره پهلوان شهید علی اصغر مولا دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، چهارمین دوره مسابقات زورخانه‌ای جام رمضان، یادواره پهلوان شهید علی اصغر مولا با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در قالب مسابقات تیمی زورخانه ای، هنر‌های فردی و هنر مرشدی به مدت ۱۴ روز در محل زورخانه مرحوم زارع زاده کرمان برگزار شد.

در شب پایانی این رقابت ها که بین دو تیم زورخانه‌ای شهید زاده کفاش (انقلاب) و تیم مشترک زورخانه‌های حسین بن علی و جهاد کشاورزی برگزار شد، تیم شهید زاده کفاش (انقلاب) کرمان توانست با نتیجه ۸ بر ۳ پیروز شود و به عنوان قهرمانی مسابقات دست یابد.

تیم مشترک زورخانه‌های حسین بن علی و جهاد کشاورزی کرمان نیز عنوان دوم رقابت ها را از آن خود کرد و تیم زورخانه شهید توکلی هم سوم شد.

مراسم اختتامیه، توزیع مدال و جوایز مسابقات نیز پس از شب‌های قدر با حضور مسئولان و بزرگان ورزش کرمان برگزار می شود.

یادآور می شود: طبق اعلام قبلی هیئت پهلوانی استان کرمان، تیم‌های اول و دوم این دوره از مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات استانی را کسب کردند که باید بعد از ماه مبارک رمضان با رقیبان استانی خود در زورخانه بین المللی کرمان به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ب

پایان چهارمین دوره مسابقات زورخانه‌ای جام رمضان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.