مشاور فرهنگی آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س)عنوان کرد؛

رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع)همه زندگی خود را برای کمک به نیازمندان صرف کردند

حجت الاسلام فلاحی گفت: همه عمر رسول خدا (ص) و امیرالمومنین (ع) برای کمک به نیازمندان صرف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛حجت‌الاسلام صفر فلاحی مشاور فرهنگی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س)در برنامه سحرگهان حرم حضرت معصومه (س) گفت:ماه رمضان ماه نزول قرآن، بهار قرآن و ذکر و صلوات و ارتباط باخدای عالم است.

مشاور فرهنگی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد: دعا برای انبیای الهی بسیار مهم بود و همواره با خدای خود راز و نیاز می‌کردند، دعا در روایات الهی به‌عنوان اسلحه مومن ذکر شده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف در ماه مبارک رمضان خواندن ادعیه است و دعا در این ماه دارای اهمیت بالایی است، دعا به معنای درخواست از خداوند است که همه حیات و هستی ما در اختیار حق‌تعالی است.

فلاحی ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) برادر و وصی پیامبر (ص) است و در قرآن به‌عنوان فخر پیامبر (ص) معرفی شده و در طول تاریخ حیات خویش همه زندگی خود را برای ترویج معارف دینی گذاشت و در همه جنگ‌ها پیشتاز بود.

وی بیان کرد: اگر انسان به‌وسیله ریسمان دعا خود را به درگاه الهی وصل کند هلاک نمی‌شود، در میان عبادات نماز عمود دین است و نصف نماز دعا است، انسان برای اینکه به حوائج خود دست پیدا کند باید آن‌ها را در قالب دعا بیان کند.

مشاور فرهنگی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) یادآورشد: امام علی (ع) پنج سال حکومت کرد، ولی زمام‌داری ایشان مثال زدنی است، یکی از سنت‌های پیامبر (ص) توجه به محرومین است و همه عمر رسول خدا (ص) و امیرالمومنین (ع) برای کمک به نیازمندان صرف شد.

انتهای پیام/ح

امیرالمؤمنین (ع) همه زندگی خود را صرف ترویج معارف دینی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار