کشف یک کیلو گرم مواد مخدر در ساری

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و یک کیلو گرم مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه کلانتری ۱۲ بلوار کشاورز ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، ۲ دستگاه موتور، یک دستگاه دوچرخه، ۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی، مواد مخدر، ابزار و ادوات مصرف مواد مخدر را کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح گفت: در این طرح ۹ متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از توقیف ۴ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری

برچسب ها: سرقت ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.