خرید کالا‌های لوکس و گرانقیمت برای بسیاری از افراد یک تفریح سرگرم کننده است، اما جالب است بدانید که گاهی حتی ولخرج‌ترین افراد نیز برای خرید برخی کالا‌ها دچار تردید می‌شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  دیدن افرادی که حاضرند پول زیادی خرج خرید یک لباس، کیف، کفش یا یک قطعه باستانی و تاریخی کنند جای تعجب ندارد. اما خرید قطعات یخ با قیمت‌های نجومی در نوع خود عجیب و نادر است.

خرید قطعات یخ با قیمت‌های نجومی!


بیشتربخوانید: کافه‌نشینی در تهران با هزینه‌های نجومی/ یک لیوان چای ساده ٨‌هزار تومان!


شاید خرید یخ در کشور‌های به شدت گرمسیر یا در مناطق محروم با قیمت‌های کمی بالاتر از معمول بهنجار باشد، اما یک شرکت آمریکایی در قلب کالیفرنیا قطعات یخ را با قیمت‌هایی باورنکردنی و به شدت تند به فروش می‌رساند.

این شرکت مدعی است که یخ هایش نه در قالب، بلکه به دست هنرمندان یخ تراش آماده می‌شود و آب مصرفی برای این یخ‌ها بار‌ها و بار‌ها مراحل استریل را طی کرده است. در ضمن این شرکت ادعا می‌کند که یخ‌ها را به دقت صیقل می‌دهد و به شکلی کاملا شفاف طراحی می‌کند.

همه این طراحی‌ها و اجرا‌ها باعث شده که این یخ‌ها با قیمت هر ۵۰ قطعه، ۳۲۵ دلار به فروش برسد. البته نباید فراموش کنید که هر مکعب یخ دست ساز ظرف بین ۱۵ تا ۴۰ دقیقه به طور کامل ذوب می‌شوند.

منبع: انتخاب 

انتهای پیام/

حاضرید برای خرید یک قطعه یخ ساده ۳۲۵ دلار پول بدهید؟!

برچسب ها: دانستنی ها ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار