اپیدمی کتک کاری در فوتبال بانوان/ برخورد فیزیکی آقای مسئول با یک بانوی فوتبالیست

دعوا و کتک کاری در لیگ فوتبال بانوان به صورت اپیدمی و شهر به شهر در حال انتقال است.

اپیدمی کتک کاری در فوتبال بانوان/ برخورد فیزیکی آقای مسئول با یک بانوی فوتبالیستبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته در دیدار تیم‌های فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز و پالایش ایلام که با حساب یک بر صفر به سود نماینده شیراز به پایان رسید بازیکنان تیم فوتبال ایلام در پایان بازی با مامور حراست ورزشگاه درگیر شدند که در نهایت گفته می‌شود مامور حراست حاضر در ورزشگاه با مشت به شکم یکی از بازیکنان تیم فوتبال پالایش ایلام زده و این اتفاق باعث درگیری و ثبت صحنه‌های زشتی در یکی دیگر از بازی‌ها بانوان شده است.

شنیده می‌شود بازیکن مضروب تیم فوتبال پالایش ایلام راهی بیمارستان شده است.

حیاتی سرمربی تیم ایلام گفت: در جریان بازی اعتراضاتی را به داوری داشتیم، چون داوری تا حدودی ضعیف بود، اما بعد از اینکه بازی تمام شد، هنوز در زمین چمن بودیم که صدای داد و فریاد آمد و گفتند که در رختکن دعوا شده است. وقتی به رختکن رفتیم، دیدیم یکی از مسئولان حراست ورزشگاه به شکل بدی با بازیکنان من رفتار کرده و با مشت به شکم "سارینا فرج اللهی" بازیکن شماره ۲۶ تیمم زده است.


بیشتر بخوانید: پشت پرده ماجرای درگیری فیزیکی بانوی فوتبالیست و آقای مسئول/ کلید رختکن کلید ماجراست!


این اتفاق در حالی است که چند روز قبل در دیدار تیم‌های شهرداری سیرجان و ذوب آهن اصفهان درگیری فیزیکی بین بازیکنان رخ داد و در نهایت بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن راهی بیمارستان شد.

کمیته انضباطی پس از این دیدار به سرعت رای را صادر و بازیکنان متخلف ۲ تیم را تا اطلاع بعدی از فعالیت در فوتبال تعلیق کرد و مربی یکی از تیم‌ها که مسبب درگیری شناخته شده بود را تعلیق کرد، اما به فاصله ۲۴ ساعت بعد از این مربی رفع تعلیق شد و این اقدام بازدارنده نه تنها برای جلوگیری از این اتفاق کافی نبود بلکه این‌بار در یک شهر دیگر درگیری به آقایان و بانوان رسید و باید منتظر باشیم این اتفاق هر هفته تکرار شود و فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی در قبال این اتفاقات سکوت کنند.

انتهای پیام/

درگیری در دیدار تیم‌های فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
واقعا متاسفم براي مردي که دست روی یک خانم بلند کرده انهم یک خانم ورزشکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مسئول حراست باید به شدت مجازات شود و از شغل خود اخراج شود تا بفهمد حدش کجاست.
United States of America
جواد
۱۵:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
شیراز و عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
پول مفت سرمستشون کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
متاسفم
آخرین اخبار