معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

انتشار متون قرآنی در دستور کار دانشگاه آزاد/ امسال میزبان مسابقات سراسری قرآن و عترت هستیم

کلانتری گفت: انتشار متون قرآنی و فرهنگ‌سازی در زمینه قرآن در دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفته است.

انتشار متون قرآنی در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی استبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافت و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وی در نشست با کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه آزاد استان تهران و در حاشیه مراسم اختتامیه بخش دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: خدمت به قرآن یکی از بهترین و ارزشمندترین خدمت‌های جهان است، ترویج قرآن یعنی ترویج نور و تبلیغ هدایت و تلاش برای نزدیک کردن بندگان به سفره با برکت الهی، لذا باید این توفیق را قدر بدانیم.

موج بزرگ قرآنی در دانشگاه آزاد به راه افتاده است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد یادآوری کرد: هر چه کار قرآنی در دانشگاه افزایش یابد، فضای دانشگاه سالم‌تر خواهد شد. سلامت روانی، روحی و جسمی در سایه انس با قرآن پدید می‌آید. ترویج توسعه فرهنگ قرآن از مهم‌ترین کار‌هایی است که می‌توان انجام داد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که با پیگیری دکتر طالب تاش صورت‌گرفته موج بزرگ قرآنی در دانشگاه آزاد راه افتاده است. با احیای کانون‌های قرآنی، نشریات عمومی علمی و پژوهشی قرآنی که امسال از دانشگاه مجوز گرفتند، عملیاتی می‌شوند. انتشار متون قرآنی و فرهنگ‌سازی در زمینه قرآن در دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفته است.

کلانتری اظهار داشت: قرآن نازل شده تا انسان به وسیله آن به خدا برسد. باید تلاش کنیم تا این مقصد حفظ شود. می‌توانیم در این مسیر گام برداریم، انس و تدبر قرائت و تفسیر قرآن کریم هم برای همین مقصود است. امسال دانشگاه آزاد میزبان مسابقات سراسری قرآن و عترت است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار