فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)عنوان کرد؛

خدمت از جنس فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس ،جاودان خواهدبود

سردار شاهچراغی گفت:اگرجنس خدمت از نوع فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و برای کسب رضای الهی باشد،عزت آفرین و جاودان خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)طی سخنانی در آیین گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی که در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان برگزار شد،گفت: پاسداشت رویداد‌های حماسی فرصتی برای یادآوری آن مناسبت‌های بزرگ و زمینه‌ای برای بهره مندی از ظرفیت‌های آن برای ارتقاء و تعالی و بالندگی است.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی کشور ما با نقش آفرینی‌های اثربخش خود همواره بیت المقدس‌های دیگری می‌آفرینند و در عرصه‌های مختلف با هدایت‌های حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سرچشمه جوشان و جلوه گاه درخشان خصلت‌های ارزشمند انسانی است، افزود: این روز‌ها هر چند به مناسبت عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، با نام «مقاومت» عجین شده است، اما قدم به قدم هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده عرصه‌های مقاومت و میدانی برای عظمت انقلاب و رهبری و مردم همیشه در صحنه بود.

وی یادآورشد: همه ما بخصوص کسانی که در مسند مسئولیت قرار دارند باید قدر مردمی را که در تمام عرصه‌های مورد نیاز نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... حضور جهادی دارند و به کشور خدمت می‌کنند، بدانند.

شاهچراغی با اشاره به مشکلات موجود در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و ... تاکید کرد: این مشکلات به خاطر این است که کار‌ها از جنس دفاع مقدس نیست؛ اگر جنس خدمت از نوع فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و برای کسب رضای الهی باشد، این نوع خدمت، عزت آفرین و ماندگار و جاودان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

خدمت از جنس دفاع مقدس عزت آفرین است

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.