مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی گفت :شهید صیاد شیرازی محور وصل و یک سپاه ارتشی بود.

شهید صیاد شیرازی محور وصل بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل بنیاد آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم خوانش کتاب در کمین گل سرخ گفت: شهید صیاد شیرازی در طول زندگی‌اش به‌گونه‌ای زندگی کرد که همه می‌گفتند صیاد از آن ما است و بسیجیان او را یک بسیجی و سپاهیان او را سپاهی می‌دانستند.

وی با بیان اینکه در مواقعی که دشمن می‌خواست بین ما تفرقه بیافتد، اما شهید صیاد شیرازی محور وصل بود و جلوی هر فرصت‌طلبی را می‌گرفت، ادامه داد: عملیات الی بیت المقدس از زمره عملیات‌های افتخارآمیز و یاری‌دهنده انقلاب است و ما می‌توانیم با تکیه بر این توانمندی‌ها گام دوم انقلاب را با اقتدار به‌پیش ببریم.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان خاطره‌ای از شهید صیاد شیرازی گفت : این شهید بزرگوار آن قدر دقیق و منظم وارد کار شده بودند که اجازه نمی‌دادند چیزی جا به‌جا شود، ایشان اجازه نمی‌داد غلو و اغراقی در گزارش‌ها به محضر رهبری برسد و برای همین امین رهبر شده بود.

یوسفعلی زاده افزود: صیاد شیرازی، یک سپاهی ارتشی بود، وی از سوءاستفاده دشمنان ممانعت می‌کرد، عملیات دفاع مقدس یکی از عرصه‌های انسجام بود، عملیاتی که سند افتخار ما برای دیروز و فردای جهان اسلام و انقلاب است و گام دوم انقلاب را با تکیه بر این منطق می‌توان برداشت،
 
انتهای پیام //ج.ر
 

صیاد شیرازی، یک سپاهی ارتشی بود

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.