علت سکوت مقامات سعودی درباره حمله نیروهای یمنی به فرودگاه جیزان از زبان سخنگوی انصارالله

«عزیز راشد» سخنگوی نظامی جنبش انصارالله علت سکوت مقامات سعودی در خصوص حمله نیرو‌های یمنی به فرودگاه جیزان را بیان کرد.

بیان علت سکوت مقامات سعودی درباره حمله نیروهای یمنی به فرودگاه جیزان از زبان سخنگوی انصاراللهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «عزیز راشد» سخنگوی نظامی جنبش انصارالله گفت مقامات سعودی در خصوص حمله نیرو‌های یمنی به فرودگاه جیزان سعودی تاکنون اظهارنظر نکرده‌اند، زیرا به دنبال طراحی دروغ‌هایی برای این موضوع هستند.

عزیز راشد در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: پهپاد‌های «قاصف کا دو» امروز با اجرای عملیاتی پیشرفته، جنگنده‌ها را در فرودگاه جیزان سعودی هدف قرار دادند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که حمله صورت گرفته در چه چارچوبی بود، گفت دشمن همچنان با اجرای عملیات، بازار‌ها را هدف قرار می‌دهد که آخرین آن‌ها هدف قرار دادن منطقه ماویه در تعز بود که ۱۲ شهید و زخمی و خسارت‌های مادی گسترده‌ای به دنبال داشت.

عزیز راشد افزود همه فرودگاه‌های سعودی در تیررس پهپاد‌های یمنی هستند. از این رو، سعودی باید بداند سلسله عملیات نیرو‌های یمنی به این شکل ادامه خواهد یافت.

عزیز راشد در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا مقامات سعودی تاکنون در خصوص این حمله اظهارنظر نکرده اند، گفت مقامات سعودی با تعلل در واکنش، به دنبال یافتن دروغ‌هایی برای این قضیه هستند.

وی تاکید کرد شهر جیزان و نجران در تیررس ماست؛ اما به خاطر اخلاق و شرف خود امکان ندارد برادرانمان را در این مناطق هدف قرار دهیم، بلکه مراکز قدرت نظام سعودی را هدف قرار می‌دهیم؛ مراکزی که سعودی‌ها از آن برای حمله به یمن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
جناب عزیز راشد: یادت هست؟ در اولین روزهای ائتلاف گاوهای شیرده بنام طوفان قاطعیت چه بلائی بر سر فرودگاههای بین المللی شما آوردند؟ الآن بر شماست که "قصاص" کنید تمام فرودگاهها تمام زیرساختها تمام تاسیسات نفتی و مراکز اقتصادی و بندری مهم که جنبه رگ حیاتی را برای عربستان آل سقوط دارند را بمباران کنید و با موشک بارانها باید رگهای شیرده این گاوها را برای ترامپ و متحدینش خشک کنید.......... به امید پیروزی حق علیه باطل و به امید پیروزی خون بر شمشیر..........................به امید فتح مکه در عصر2020 ماشاءالله و انشاءالله تعالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
یدالله فوق است...فوق آنچه تصورش راکنی..
آخرین اخبار