بلاتکلیفی خیابان ۲۰ متری امام زاده حسین رضا(ع) در ورامین + فیلم

عرض کم خیابان بیست متری امام زاده حسین رضا(ع) در ورامین که تنها معبر دسترسی به آرامستان این شهر محسوب می‌شود برای شهروندان مشکل ایجاد کرده است.

بلاتکلیفی خیابان 20 متری حسین رضا در ورامین + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مردم شهر ورامین و اطراف آن که پنج شنبه‌ها برای زیارت اهل قبور و قرائت فاتحه به آرامستان این شهر می‌روند با مشکلات زیادی از جمله کم عرض بودن خیابان بیست متری امام زاده حسین رضا(ع) مواجه می‌شوند.

یکی از همشهریان گفت: ما در روز‌های آخر هفته همیشه با این مشکل روبرو هستیم، تا جایی که در بعضی مواقع تا دو ساعت در ترافیک این خیابان می‌مانیم.

یکی دیگر از ساکنان این خیابان هم افزود: ما آماده‌ توافق با شهرداری هستیم که بتوانیم این خیابان کم عرض را پهن کرده تا علاوه بر خودمان مردم هم با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند.

البته یکی از ساکنان هم این طور مشکل خود را مطرح کرد که قیمت کارشناسی شهرداری بسیار پایین است و ما با این مبلغ نمی‌توانیم حتی زمین مسکونی خود را تهیه کنیم چه برسد به اینکه بتوانیم آن را بسازیم.

محمدعلی میرزایی معاون شهرسازی شهرداری ورامین نیز در پاسخ به مشکلات مطرح شده توسط مردم بیان کرد: این خیابان در سال‌های دور نیز در طرح تعریض شهرداری بوده است که با توافق وعقب نشینی مالکان منازل مسکونی واقع در این خیابان، طرح به سرعت اجرا می‌شود.

میرزایی گفت: از تعداد ۱۲ منزل مسکونی در این طرح تعداد چهار منزل توسط شهرداری تخریب که باقیمانده‌ آن منتظر توافق نهایی است که با مساعدت باقی مانده‌ ساکنان این منطقه مشکل این خیابان نیز برطرف خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به یکی از مالکان که قیمت پایین کارشناسی توسط شهرداری رامطرح کرده بود، اظهار کرد: شهرداری مجری قانون است و کارشناسان هیچ ارتباطی با مجموعه‌ی شهرداری ندارند و کارشناس رسمی دادگستری هستند که شهرداری قیمت اعلامی از سوی آن‌ها را اجرا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: برگزاری آئین ۵۰۰ ساله بنی اسد در پیشوا + فیلم 


انتهای پیام/
 

مشکلات مردم ورامین + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار