از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک تا دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۰۶ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی انجام اقدمات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد افرادی با یک کامیونت قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک از یک استان جنوبی به استان‌های مرکزی را دارند.

سرهنگ حاجیان افزود: موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان قرار گرفت و ماموران اتظامی این استان با کنترل محور‌های مواصلاتی کامیونت فوتون راشناسایی و متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو ۱۰۶ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

*توقیف دام قاچاق در شهرستان بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل ۵۴ راس گوسفند مشکوک شدند که در بررسی مدارک راننده مشخص شد این دام‌ها فاقد مجوز حمل هستند.

سرهنگ علیان نژادی، ارزش تقریبی دام‌های کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ ملیون ریال بیان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

کشف مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ با همکاری عوامل گشتی رضویون در ابتدای محور قزوین – بوئین زهرا به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن یک کیلو و ۷۴۰ گرم مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ فراهانی افزود: دو نفر در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

*دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان قزوین در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷

سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان به همراه جمعی از معاونان با حضور در دفتر نظارت همگانی به صورت حضوری و تلفنی با مردم گفتگو و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کند.

این جلسه از ساعت ۱۰ در دفتر نظارت همگانی واقع بلوار باهنر جنب دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی، برگزار می‌شود و تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه همان روز ادامه دارد.

شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به این آدرس و یا از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۹۷ و خط مستقیم ۲۱۸۲۴۲۱۰ مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان بگذارند و پاسخ لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار