مسئول کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع) از قم تا مشهدعنوان کرد؛

ثبت‌نام در کاروان زیارتی از بهشت تا بهشت آغاز شد

خادم حسینی گفت:کاروان زیارتی«از بهشت تا بهشت» ویژه سفر زیارت پیاده حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از شهر قم تا مشهد مقدس برای شانزدهمین سال متوالی امسال نیز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛هادی خادم حسینی مسئول کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع) از قم تا مشهد گفت:کاروان زیارتی «از بهشت تا بهشت» ویژه سفر زیارت پیاده حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از شهر قم تا مشهد مقدس برای شانزدهمین سال متوالی امسال نیز برگزار می‌شود.

مسئول کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع) از قم تا مشهد ادامه داد: این کاروان زیارت پیاده هر ساله با استقبال ارادتمندان به ساحت علی بن موسی الرضا (ع) با گذر از شهر‌های مختلف، همزمان با دومین روز از مردادماه مقارن با ایام زیارت مخصوص حضرت امام رضا (ع) به شهر مقدس مشهد می‌رسد.

وی عنوان کرد: این کاروان به همت هیأت یا زینب (س) قم در روز ۱۴ تیرماه امسال همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها حرکت خود را از این حرم مطهر آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام برای حضور در این کاروان افزود: ثبت‌نام برای حضور در کاروان زیارتی «از بهشت تا بهشت» از سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و از طرق مختلف از جمله شناسه در نظر گرفته شده برای این امر در فضای مجازی امکان‌پذیر است.

خادم حسینی افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق شناسه @tabehesht۱۶_bot در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، بله و سروش و یا با شماره تماس ۰۹۱۹۸۷۰۰۱۸۸ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

ثبت‌نام در کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع) آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.