راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۱۵۰ نقطه استان کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ،گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان نیز در تاریخ جمعه ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از چهار راه توحید (ارگ سابق) به سمت مصلای امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ،گفت: به فرمان حضرت امام خمینی (ره) همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس توسط مسلمانان جهان گرامی داشته می‌شود و مردم با سر دادن شعار‌های ضد اسرائیلی و ضد استکباری حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند.

وی با بیان اینکه امروزه رد پای رژیم غاصب اسرائیل در همه جنایات علیه مسلمانان مشاهده می‌شود گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها مستقیما در فلسطین، لبنان، یمن و سایر کشور‌های مظلوم و مسلمان جنایت می‌کند بلکه با کمک‌های مختلف مالی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و حتی نیروی انسانی از تروریست‌های تکفیری و داعشی در منطقه حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس اذهان ملت‌های عالم را متوجه جنایات و ظلم‌های استکبار جهانی بالاخص آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب خواهد کرد گفت: در این روز اذهان ملت‌های جهان به سمت اوج زورگوئی‌های استکبار جهانی متوجه می‌شود و توطئه‌های آن‌ها نیز خنثی خواهد شد.

مهدی صدفی ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مردم فهیم کرمان همچون سایر ملت ایران با زبان روزه و با سر دادن فریاد مرگ بر اسرائیل حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد و در ۱۵۰ نقطه در سراسر استان کرمان راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان نیز در تاریخ جمعه ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از چهار راه توحید (ارگ سابق) به سمت مصلای امام علی (ع) برگزار می‌شود.

صدفی تاکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس با قرائت قطعنامه و با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی پور محمدی همراه خواهد بود و پس از آن خطبه‌های نمازجمعه توسط نماینده ، ولی فقیه و امام جمعه کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ایراد خواهد شد.

در پایان وی اعلام کرد در مسیر راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی، ایستگاه سلامت، غرفه کودکان، تریبون آزاد و نمایشگاه عکس میزبان مردم خواهند بود.

انتهای پیام/ی

آغاز راهپیمایی روز قدس شهر کرمان از میدان ارگ

برچسب ها: قدس ، رمضان98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار