رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کرد؛

تحقق اهداف بیمه‌ای نیازمند ایده‌های نو/ بیمه مرکزی به سازمان های نظارتی پاسخگوست

سلیمانی گفت: تحقق اهداف بیمه‌ای در کشور، نیازمند ایده‌های جدید با برقراری ارتباط سازنده و هم افزایی با نهاد‌های ناظر و متناظر است.

تحقق اهداف بیمه‌ای نیازمند ایده‌های نو /به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی اظهار کرد:  ایجاد تحول سازمانی مستلزم ایده‌های نوین است و با برقراری ارتباط سازنده و هم افزایی با نهاد‌های ناظر و متناظر می‌توان این هدف بزرگ را محقق کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به ضرورت حفظ استقلال و اقتدار مجموعه بیمه مرکزی، نسبت به همکاری تنگاتنگ با سازمان‌های نظارتی تاکید کرد و گفت: مجموعه‌ای که در چارچوب ماموریت‌ها و مسئولیت‌های قانونی خود حرکت می‌کند در برابر پاسخگویی به سوالات نهاد‌های نظارتی هیچ گونه مشکل و محدودیتی نخواهد داشت.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل سابق توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از این اداره کل به عنوان یک مدیریت حساس و استراتژیک یاد کرد و اظهار کرد: ایفای وظایف اداری در کنار ایجاد فضای مناسب رفاهی و بهبود وضعیت معیشت و تامین رضایت کارکنان در پیشبرد برنامه‌ها و تقویت اصل وفاداری سازمانی تاثیر انکار ناپذیری دارد.

رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر اصل شایسته سالاری، از اهمیت دو بخش آموزشی و استخدامی سخن گفت و ابراز کرد: اگر هر یک از کارکنان سازمان‌ها در جایگاه اصلی خود خدمت کنند مشکلات مدیریتی به حداقل می‌رسد و میزان رضایت مردم افزایش خواهد یافت.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات "محمد حسین فلاحتکار" مدیرکل پیشین توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از جانشین وی "علیرضا باقری ده آبادی" به عنوان مدیر فعال و خوش‌فکر یاد کرد و گفت: همدلی همگرایی و نگاه فارغ از تبعیض می‌تواند نقطه عطفی برای تحولی دوباره در مجموعه توسعه اداری و پشتیبانی نهاد ناظر صنعت بیمه باشد.

انتهای پیام/


علیرضا باقری ده آبادی به مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار