قرار گرفتن ۹۳هزار خانوار زیر پوشش بیمه روستایی و عشایر همدان

مدیرصندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان از قرار گرفتن ۹۳ هزار خانوار زیر پوشش بیمه روستایی و عشایر در این استان خبر داد.

قرار گرفتن ۹۳هزار نفر زیر پوشش بیمه روستایی و عشایر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی سماواتی،مدیرصندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان در نشست با خبرنگاران گفت: ۹۳ هزار خانوار در استان زیر پوشش این صندوق هستند.

مهدی سماواتی، گفت استان همدان توانسته با زیرپوشش قرار دادن ۲ هزار و ۵۰ خانوار عشایر رتبه اول کشور را سال گذشته در بیمه عشایر به دست آورد.

وی افزود: همچنین پارسال صندوق بیمه روستایی هم از نظر افراد زیر پوشش رتبه اول استانی و رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد.

مدیر کل صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با بیان اینکه اکنون بیش از ۴ هزار نفراز بیمه شدگان این صندوق در استان مستمری دریافت می‌کنند افزود: در سال‌های گذشته ۶۰ در صد حقوق مستمری بگیران اضافه شده و امسال هم تلاش میکنیم ۲۰ در صد حقوق این افراد افزایش یابد.

سماواتی افزود مدیر کل صندوق بیمه روستایی و عشایر استان همدان آمار روستائیان و عشایر بدون بیمه را حدود ۷۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود: روستائیان می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های فعال و پرداخت ماهیانه ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان از خدمات صندوق بیمه روستایی و عشایر بهره‌مند شوند.

سماواتی افزود: با بیمه شدن روستاییان و عشایر درصورت از کار افتادگی و فوت خانواده‌های آن‌ها از مزایای این بیمه بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ب

همدان رتبه اول در جذب عشایر

برچسب ها: بیمه روستایی ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.