نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: از مدیرعامل راه آهن درخواست شده است قطار ترن ست (پردیس) مسیر تهران به مشهد در ایستگاه نقاب توقف کند تا مردم این منطقه نیز از ظرفیت قطار استفاده کنند.

تقاضای نماینده سبزوار برای توقف قطار‌های ترن ست در نقاببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: با توقف قطار ترن ست (سریع السیر) تهران مشهد در ایستگاه نقاب مردم شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، جوین، جغتای، خوشاب، سبزوار و بردسکن می‌توانند از ظرفیت این قطار استفاده کنند.


وی ادامه داد: در جلسه‌ای با مدیرعامل و معاونان راه آهن جمهوری اسلامی مشکلات و چالش‌های حوزه راه آهن در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب بررسی شد.


نماینده مردم سبزوار گفت: یکی از درخواست ها، افزایش سهمیه بلیط فروشی قطار در ایستگاه‌های جوین و خوشاب بود تا از ظرفیت ریلی این شهرستان‌ها استفاده بیشتری شود.


علی سبحانی فر افزود: همچنین تکمیل ایستگاه راه آهن حکم آباد یکی دیگر از درخواست‌های ما از مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی بود که به دلیل اینکه ایستگاه در مسیر جاده سبزوار به جوین و اسفراین قرار دارد، هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.


انتهای پیام//م. م
 
 

جلسه نماینده مردم سبزوار با مدیر عامل راه آهن کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.