رئیس پارلمان کره جنوبی به روسیه و کشورهای حوزه بالتیک سفر می‌کند

منابع خبری در سئول اعلام کردند مون هی-سانگ، رئیس پارلمان کره جنوبی امروز سفر خود را به روسیه و کشور‌های حوزه دریای بالتیک آغاز می‌کند.

رئیس پارلمان کره جنوبی به روسیه و کشورهای حوزه بالتیک سفر می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری در سئول روز دوشنبه اعلام کردند مون هی-سانگ، رئیس پارلمان کره جنوبی روز دوشنبه سفر ۱۰ روزه خود را به روسیه و چند کشور حوزه دریای بالتیک با هدف ارتقای دیپلماسی پارلمانی در جهت تقویت صلح در شبه جزیره کره آغاز می‌کند.

مون سه روز در روسیه خواهد ماند و پس از آن به استونی، لتونی و لیتوانی خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری یونهاپ، در شرایطی که مذاکرات میان پیونگ یانگ و واشنگتن برای خلع سلاح کره شمالی به بن بست رسیده است، رئیس پارلمان کره جنوبی قصد دارد از مقامات روسیه بخواهد نقش سازنده‌ای در پیشبرد گفتگو‌های کره شمالی و آمریکا ایفا کنند.

مون در مدت اقامت در مسکو با ویاچسلاوی وولودین، رئیس مجلس نمایندگان روسیه (دوما) و همچنین والانتیا ماتیوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه دیدار خواهد کرد و درباره راه‌های ارتقای همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور با آن‌ها تبادل نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، کره شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار