فخری گفت: دفاع مقدس درس‌های فراوانی از جمله ولایتمداری، مقاومت، آزادگی و استکبارستیزی به ما داده است که باید نسل به نسل و سینه‌به‌سینه منتقل شود.

درس‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در بازدید از ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان اقدامات انجام‌شده در راستای جمع‌آوری آثار شهدا در این ستاد را بسیار ماندگار، خوب و ارزشمند دانست و گفت: ارزش اقدامات انجام‌شده قطعاً در سال‌های بعد بر همگان آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه وجب‌به‌وجب مناطق عملیاتی در طول هشت سال دفاع مقدس نمونه‌ای از تمام ایران بود افزود: در برهه کنونی و جنگ اقتصادی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند؛ نیاز به دفاعی جانانه، همه‌جانبه با مقاومت و ایستادگی است تا همچون همیشه پوزه شان را به خاک بمالیم.

فخری تکیه‌بر توان داخلی را مایه رونق گرفتن تولید و گشایش مشکلات و معضلات اقتصادی حال حاضر کشور دانست و بر وحدت و انسجام ملی در تحقق شعار سال تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد: باید ارزش‌های ناب دفاع مقدس به‌عنوان برجسته‌ترین نماد فرهنگی در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان و نوجوان امروزی تبیین شود.

انتهای پیام /  گ

ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.