پیام سُفرای کشور‌های اسلامی در روسیه: بیت‌المقدس پایتخت ابدی فلسطین خواهد ماند

سُفرای چند کشور اسلامی در روسیه به همراه مقامات روس، حمایت همه جانبه کشور‌های متبوع خود از آرمان فلسطین را اعلام کردند.

پیام سفرای کشور‌های اسلامی در روسیه: بیت‌المقدس پایتخت ابدی فلسطین خواهد ماندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه روز قدس، سفرای چند کشور اسلامی و مقامات روس با شرکت در نشستی خبری، حمایت همه جانبه کشور‌های متبوع خود از آرمان فلسطین را اعلام کردند.

در این نشست خبری که امروز در خبرگزاری روسیه برگزار شد، سفرا و مقامات روس با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، تاکید کردند: بیت المقدس پایتخت ابدی فلسطین خواهد ماند و طرح‌های توطئه آمیزی همچون معامله قرن و انتقال پایتخت آمریکا به بیت المقدس، خللی در اراده مسلمانان جهان و فلسطینیان ایجاد نخواهد کرد.

"مهدی سنایی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، "حیدر منصور هادی" سفیر عراق، "عبدالحفیظ نوفال" سفیر فلسطین، "وفیق الشاعر" رئیس مرکز فرهنگی فلسطین در مسکو، "روشن عباس اوف" معاون شورای مفتیان روسیه و "سرگئی بابورین" رئیس مرکز فرهنگی بیت المقدس در این نشست تخصصی حضور داشتند.

سفیر کشورمان در روسیه با اشاره به ابتکار بی‌نظیر امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، گفت: روز قدس، آرمان فلسطین را زنده نگه داشته و در طول دهه‌های اخیر موجب خنثی شدن طرح‌های توطئه‌آمیز برای تضییع حقوق فلسطینیان شده است.

سفرای کشور‌های فلسطین و عراق هم در سخنان جداگانه‌ای، اقدامات اخیر آمریکا را درباره انتقال پایتخت به بیت المقدس و ادعای طرح معامله قرن محکوم کرد و حمایت جهانی را از مردم فلسطین و ساکت نماندن در برابر جنایات صهیونیست‌ها خواستار شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار