سرویس دهی رایگان مترو شیراز در روز قدس

مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان قطار شهری شیراز از سرویس دهی رایگان مترو شیراز همزمان با برگزاری مراسم روز قدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فاطمه فرشته حکمت مدیر روابط عومی سازمان قطار شهری شیراز و حومه با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت امت اسلامی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: برای سهولت در تردد راهپیمایان روز قدس و خدمات رسانی بیشتر، مترو شیراز در روز قدس به صورت رایگان به شهروندان سرویس دهی می‌کند.

وی افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر، متروی شیراز در ۸ روز از ایام سال خدمات خود را به صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌کند که روز جهانی قدس یکی از این روز‌ها است.

حکمت بیان کرد: علاقمندان به شرکت در راهپیمایی می‌توانند در ایستگاه‌های میدان امام حسین (ع) و ایستگاه زندیه متروی شیراز که در ابتدای مسیر راهپیمایی است توقف کرده و به خیل شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس بپیوندند.

وی افزود: نخستین حرکت خطوط مترو شیراز طبق روز‌های تعطیل از ساعت هفت صبح از ایستگاه احسان (میدان احسان) آغاز و جابجایی مسافران تا ساعت ۲۱ شب ایستگاه شهید دستغیب (میدان گل سرخ) ادامه دارد.

فرشته حکمت ادامه داد: با توجه به حجم زیاد مسافر و تقاضای سفر، هر ۱۵ دقیقه یک سفر انجام می‌شود.
انتهای پیام/م

رایگان بودن مترو شیراز در روز قدس

برچسب ها: قطار ، روز قدس 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار