آمادگی اورژانس شیراز در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس اورژانس فارس از اعلام آمادگی نیرو‌های خود برای ارائه خدمات فوریت پزشکی به شهروندان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

محمدجواد مرادیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: مرکز اورژانس فارس همچون سال‌ های گذشته در کنار سایر ارگان ها، مجموعه‌ ای از ناوگان‌ های آمبولانس‌ های خود را برای خدمت رسانی به ملت همیشه در صحنه و اجرای هرچه باشکوه‌ تر این مراسم آماده کرده است.

وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نیرو‌های اورژانس به منظور مراقبت و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در مسیر راهپیمایی قدس شیراز اعزام می‌ شوند و در سایر شهرستان‌ ها نیز امدادگران به همراه خودوری آمبولانس در طول مسیر راهپیمایی مستقر خواهند شد.

مرادیان با بیان اینکه نیرو‌ های اورژانس در مسیر‌های اعلام شده از ساعت ۸ صبح جمعه تا پایان راهپیمایی حضور دارند، ادامه داد: این نیرو‌ها در قالب ۷ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس در این مراسم  خدمات رسانی میکنند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از همشهریان خواست تا ضمن باز گذاشتن مسیر برای عبور آمبولانس در این روز پر ازدحام، در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی خود را به نزدیکترین پایگاه مستقر در مسیر راهپیمایی برسانند یا با شماره ۱۱۵ مرکز ارتباطات اورژانس تماس گرفته تا همکاران ما ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم تا رسیدن آمبولانس، نزدیکترین تیم فوریت‌ها را برای آن‌ها اعزام کنند.
انتهای پیام/م

آماده‌باش اورژانس برای پوشش راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: اورژانس ، روز قدس 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار