دستگیری متهم به قتل زوج جوان در سراوان

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل زوج جوان در شهرستان سراوان"پس از ۱۹ ماه فرار در مناطق صعب العبور شهرستان‌های "خاش" و "مهرستان" به دام افتاد.

دستگیری متهم به قتل زوج جوان در سرهنگ ابراهیم ملاشاهی  رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  پی قتل زوج جوان به ضرب گلوله سلاح گرم در آبانماه سال ۹۶ در یکی از مناطق حاشیه شهر سراوان تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان با بررسی صحنه قتل و سرنخ‌های موجود متهم به قتل را که برادر این زن جوان بوده شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از وقوع قتل به مناطق صعب العبور شهرستان‌های خاش و مهرستان متواری شده بود روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می‌رفت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به منزل پدری اش در شهرستان سراوان دست یافتند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه قاتل ۳۳ ساله را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل خواهر و شوهر خواهرش در پی اختلافات قبلی با یک قبضه سلاح کلت کمری اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

قتل  زوج جوان در سراوان

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار