معاون کل وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعلام خشم و انزجار از جنایت‌های صهیونیست‌ها با شرکت در راهپیمایی روز قدس/ حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی و ملی ماست

حریرچی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی هر مسلمانی است که در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کند و اعلام همدلی با مردم فلسطین است.

ایرج حریرچی‌ معاون کل وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اهمیت روز قدس با حضور و مشارکت مردم بر هیچ فردی پوشیده نیست و تلاش‌گران عرصه سلامت و جامعه پزشکی در راه‌پیمایی بزرگ روز قدس حضوری فعالانه خواهند داشت.

معاون کل وزارت بهداشت تصریح کرد: روز قدس نشانه وحدت همه آزادی‌خواهان جهان و از جمله مسلمانان است که مردم با حضور خود در راه‌پیمایی این روز باشکوه خشم و انزجار خود را از جنایت‌های صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند.

 احقاق از حق و دفاع از ملت مظلوم فلسطین مشمول مرور زمان نمی‌شود

وی  در ادامه با اشاره به اینکه، شرکت در راهپیمایی روز قدس به نوعی می‌تواند اعلام همدلی و حمایت از مردم فلسطین و ندای عدالت‌خواهی و صلح‌طلبی مسلمانان را به گوش مردم جهان برساند، افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی و ملی ماست و مردم ایران با حضور باشکوه خود در راه‌پیمایی این روز حساسیت همه مسلمانان جهان را نسبت به موضوع فلسطین بیان می‌کند.

حریرچی عنوان کرد: احقاق از حق و دفاع از ملت مظلوم فلسطین مشمول مرور زمان نمی‌شود و تا رسیدن مردم فلسطین به حق قانونی‌ خود این قبیل فعالیت‌ها باید ادامه پیدا کند.

وی یادآوری کرد: حضور در راهپیمایی قدس سبب شده تا حکومت‌هایی که دولت آنها کشورهای اسلامی را غصب کرده و به صورت علنی و غیر علنی بر آنها حکومت می‌کنند با دیدن این شرایط از اقدام ناپسندانه‌ خود دست بردارند که ما باید با اتحاد و همبستگی با دیگر مسلمانان جهان از اشغال سرزمین‌های اسلامی به وسیله دشمنان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارسلامت ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار