رئیس اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وحدت مسلمان در روز قدس بینی دشمنان را به خاک می‎مالد/ نیروهای اورژانس در راهپیمایی عظیم روز قدس حضور خواهند داشت

کولیوند گفت: با حضور در راهپیمایی روز قدس ثابت می‌کنیم پشتیبان کشور و فلسطین هستیم و پشت دشمنان را به خاک می‌مالیم.

وحدت مسلمان پشت دشمنان را به خاک خواهد زد/آمادگی اورژانس برای خدمت رسانی به مردم در راهپیمایی روز قدسپیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس بدون شک یکی از مهمترین رویدادهای جهان و روز وحدت مسلمانان است؛ امسال هم همانند سال‌های گذشته نه تنها ملت غیور کشورمان بلکه تمام مسلمانان حقیقی جهان در این راهپیمایی باشکوه حضور خواهند داشت تا همدلی مسلمانان را به جهانیان نشان دهیم.

آماده‌باش نیروه‌های اورژانس در روز قدس

وی با تاکید بر حضور نیرو‌های اورژانس در راهپیمایی روز قدس ادامه داد: علاوه بر حضور همیشگی تمام نیروهای سازمان اورژانس کشور در راهپیمایی روز قدس، تعدادی از نیروها در محل‌های از پیش تعیین شده استقرار خواهند داشت تا در صورت بروز مصدومیت یا حوادث احتمالی مردم کشورمان را در این راهپیمایی همراهی کنند.

کولیوند تأکید کرد: بدون شک تمام همکاران ما در اورژانس کشور در راهپیمایی شرکت خواهند کرد، چه کسانی که همراه با خانواده‌های خود به جمع مردم در راهپیمایی می‌پیوندند و چه کسانی که در پایگاه‌ها و محل‌های استقرار مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به شرایط خاصی که در سال‌های اخیر و به خصوص امسال با آن مواجه هستیم نیاز بیشتری به همدلی، وحدت و همبستگی مردم کشورمان احساس می‌شود؛ امسال ما با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ثابت خواهیم کرد همواره پشتیبان کشور و سایر مسلمانان هستیم و خواهیم بود؛ با چنین اتحادی می‌توانیم پشت دشمنانی مثل آمریکا را به خاک بمالیم.

کولیوند یاد‌آوری کرد: راهپیمایی روز قدس همانند هر سال وحدت، آزادی خواهی و اقتدار امت اسلامی را بر همه جهانیان و به خصوص دشمنان اسلام نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار