معاون فرهنگی و امور جوانان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

صدور مجوز مراکز تخصصی ازدواج در گناباد رایگان شد

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در این استان مراحل صدور مجوز فعالیت مراکز تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده در گناباد به صورت رایگان انجام می‌شود.

صدور مجوز مراکز تخصصی ازدواج در گناباد رایگان شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسن عزیزی معاون فرهنگی و امور جوانان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست ساماندهی امور جوانان گناباد با عنوان تبیین طرح توسعه اقتصادی گفت: همچنین گناباد نخستین شهرستان خراسان رضوی است که اداره کل ورزش و جوانان تمام هزینه‌های ثبت سازمان‌های مردم نهاد را در آن متقبل می‌شود و نیاز به پرداخت مبالغی از سوی متقاضیان نیست.

وی تصریح کرد: متقاضیان راه اندازی سازمان‌های مردم نهاد در بخش‌های مختلف از جمله بخش بانوان در مرحله نخست فعالیت ۵۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای رونق کسب و کار‌ها در بخش جوانان این استان امسال دستکم ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

عزیزی افزود: ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات طی یکسال گذشته به سازمان‌های مردم نهاد در استان خراسان رضوی پرداخت شد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد جوانان برای رفع مشکلات و توسعه اقتصادی جامعه ادامه داد: جوانان با وجود ظرفیت‌ها و توانمندی در بخش‌های مختلف دچار انفعال شده اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مسئولان ذیربط بستر نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های گوناگون را به نحو مطلوب فراهم نکرده اند و این قشر هم در افزایش سطح بینش و آگاهی خود اهتمام لازم را نداشته اند.

حامد قربانی فرماندار گناباد نیز در این نشست گفت: جوانان این شهرستان از ظرفیت‌های بسیار در بخش‌های مختلف و به خصوص توسعه اشتغال و کارآفرینی برخوردارند و بیشتر دریاقت کنندگان تسهیلات اشتغال و کار آفرینی گناباد طی سنوات اخیر را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: همدلی خوبی بین مسئولان و دست اندرکاران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مجامع مشورتی بانوان و جوانان برای بهره گیری از ظرفیت‌های جوانان وجود دارد.

قربانی افزود: طرح مثلث اقتصادی به عنوان طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی  فرصت مناسبی برای بهره گیری بیشتر از توان این رده سنی است.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

اجرای طرح توسعه ی اقتصادی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.