واگذاری ۶۰ پروژه بزرگ همدان به بخش خصوصی

رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان با بیان اینکه مقدمات واگذاری ۶۰ پروژه بزرگ همدان به بخش خصوصی فراهم شد، گفت: ۲۳ درصد از سهم ریالی واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در کشور مربوط به استان است.

واگذاری ۶۰ پروژه بزرگ همدان به بخش خصوصیبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسکندر صیدایی رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، دولت را چابک و سبب پیشرفت سریع فعالیت‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه استان همدان در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی از نظر سهم ریالی و تعداد پروژه‌ها خوب است، ابراز کرد: تاکنون ۵۴۶ پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با تاکید بر اینکه در تمام دستگاه‌های استانی مقدمات خصوصی‌سازی پروژه‌ها انجام شده است، گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها شکل گرفته و شرایط خوبی بر استان حاکم است.

صیدایی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان از نظر واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی پیشرو بوده است، تصریح کرد: این دستگاه در سال ۹۵، ۱۶۷ پروژه، در سال ۹۶، ۳۸ پروژه و در سال گذشته نیز ۱۶ پروژه را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

 

 

وی افزود: بهزیستی نیز در زمینه خصوصی سازی پروژه‌ها موفق عمل کرده و توانسته در سال ۹۶، ۵۰ پروژه و در سال ۹۷ هم ۱۶ پروژه را به بخش خصوصی واگذار کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: براساس آمار سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۳ درصد سهم ریالی واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در کشور مربوط به استان همدان است، جایگاه و سهمیه شهرستان‌های استان نیز در زمینه خصوصی‌سازی پروژه‌ها قابل توجه بوده است.

صیدایی افزود: در سال ۹۸ نیز دستگاه‌ها به خوبی ورود کرده و فرآیند ارزش‌گذاری، استعلام و اطلاع‌رسانی را شروع کردند.۶۰ امسال مقدمات واگذاری ۶۰ پروژه بزرگ به بخش خصوصی فراهم شده است. ۱۳ دستگاه بزرگ در استان مقدمات واگذاری در سال ۹۸ را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/د.ا

مقدمات واگذاری ۶۰ پروژه بزرگ همدان به بخش خصوصی فراهم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار