حضور صنعتگران خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس

صنعتگران هم نوا با دیگر قشر‌های مردم، بار دیگر همبستگی و دفاع خود را از مردم مظلوم فلسطین اشتغالی نشان خواهند داد و ندای القدس لنا را فریاد خواهند زد.

حضور صنعتگران خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: صنعتگران با حضور پرشور و گسترده خود بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند و نیز اتحاد و همبستگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ادامه داد: همانطور که ایشان فرمودند؛ فلسطین، مساله اول جهان اسلام و تنها راه‌حل مساله فلسطین، مقاومت و مبارزه است.

وی تأکید کرد: روز قدس روز بزرگی بوده که نه تنها روز فلسطین بلکه روز حمایت از همه ملت‌های مسلمان، مظلوم و مستضعف است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: با توجه به شیطنت‌های جدید استکبار جهانی و فشار‌های موجود، روز جمعه بار دیگر موج خروشان ملت شهیدپرور، فهیم و بزرگ ایران اسلامی و فریاد‌های آن‌ها را در حمایت از مردم فلسطین و ملت‌های مظلوم در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) خواهیم دید و صنعتگران هم حضور پرشور و گسترده خواهند داشت.
 
انتهای پیام//ف.ح
 


ندای القدس لنا در روز جهانی قدس طنین انداز خواهد شد

برچسب ها: قدس ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار