توزیع لاستیک با نرخ مصوب در سیستان وبلوچستان

۱۸ هزار و ۲۰۴ حلقه لاستیک بین رانندگان سیستان و بلوچستان با نرخ مصوب توزیع شد.

توزیع لاستیک با نرخ مصوب در سیستان وبلوچستانمعاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۱۸ هزار و ۲۰۴ حلقه لاستیک از مرداد سال گذشته تاکنون با نرخ مصوب بین رانندگان اتوبوس و کامیون‌های برون شهری این استان توزیع شد.

 تیمور باقری  اظهار داشت: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل محسوب می‌شود.

وی تهیه اقلام مصرفی ناوگان نظیر لاستیک را یکی از دغدغه‌های مهم رانندگان حمل و نقل جاده‌ای برشمرد و افزود: با توجه به نوسانات اخیر در قیمت‌ها و شرایط ویژه اقتصادی، این اداره کل به منظور رفع مشکل رانندگان فعال این حوزه برنامه ریزی لازم برای تهیه و توزیع لاستیک مورد نیاز آنان مورد توجه قرار داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بدین منظور توزیع لاستیک با نرخ مصوب بین رانندگان استان از مرداد سال گذشته آغاز شد.

وی بیان کرد: رانندگان می‌توانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل‌های اعلام شده دریافت کنند.

باقری گفت: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می‌توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان برای دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.

وی بیان کرد: ۶ هزار و ۱۴ حلقه از لاستیک‌های توزیع شده این مدت در سیستان و بلوچستان به سالجاری اختصاص دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و سامانه تلفن گویای ۱۴۱ این نهاد انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

توزیع لاستیک در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار