حجت الاسلام حاجی صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسلمانان زیر بار قرارداد‌های سلطه گرایانه نمی‌روند

نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: جبهه انقلاب با هوشیاری و بصیرت فریب نیرنگ‌های استکبار را نمی‌خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مسلمانان زیر بار معامله و قرارداد‌های سلطه گرانه نمی‌روند، اظهار کرد: معامله قرن یک طرفه بوده و سودی است که آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: این معامله به معنای موجودیت، استعمارگری و سلطه ظالمانه استکبار و رژیم صهیونیستی است و مسلمانان زیر بار آن نمی‌روند و جواب قاطع مسلمانان جهان را در روز قدس خواهید دید.

نماینده، ولی فقیه در سپاه یادآور شد: بدیهی است وقتی که جبهه استکبار و امریکایی‌ها در میدان عمل و مبارزه ناتوان باشند، برای جبران شکست‌های خود در صحنه‌ای دیگر تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه مسلمانان در جبهه مقاومت کوتاه نخواهند آمد، خاطر نشان کرد: آمریکایی می‌خواهند گفتمان ایستادگی و مقاومت، روحیه جهادی، عزم جدی امت اسلامی و جبهه مقاومت برای نابودی صهیونیست‌ها را درهم شکنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه جبهه انقلاب با هوشیاری و بصیرت فریب نیرنگ‌های استکبار را نمی‌خورد، خاطر نشان کرد: دشمنان آنچه که از توافق، آشتی، پیمان مطرح می‌کنند در راستای تضعیف و جلوگیری از رشد روحیه جهادی و مقاومت و استکبار ستیزی در بین جبهه انقلاب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار