نماینده جنبش جهاداسلامی در ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معامله قرن طرحی برای حذف مساله فلسطین است/هدف آمریکایی‌ها از این طرح، تبدیل رژیم صهیونیستی به حاکمیت بلامنازع منطقه است

ناصر ابوشریف با بیان اینکه شعار مسلمین جهان در روز قدس باید مقابله با معامله قرن باشد، گفت:معامله قرن طرحی برای حذف مساله فلسطین است.
معامله قرن طرحی برای حذف مساله فلسطین است/هدف آمریکایی‌ها از این طرح، تبدیل رژیم صهیونیستی به حاکمیت بلامنازع منطقه استناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاداسلامی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه معامله قرن طرحی برای حذف مساله فلسطین است، اظهار کرد: شعار مسلمین جهان در روز قدس باید مقابله با معامله قرن باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین مساله امروز فلسطین مقابله با معامله قرن است، اضافه کرد: معامله قرن تنها حرف نبوده و آمریکا این طرح را اجرا کرده است.

نماینده جنبش جهاداسلامی در ایران با بیان اینکه آمریکا بزرگترین خطر برای جوامع بشریت است، یادآور شد: آمریکایی‌ها با قدرت خود، معامله قرن را به اشکال مختلف اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی قدس را بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، خاطر نشان کرد: آمریکایی بلندی‌های جولان را به رژیم صهیونیستی ضمیمه کرده و مساله آورگان فلسطینی و بازگشت آن‌ها را حذف کرده است.

نماینده جنبش جهاداسلامی در ایران با بیان اینکه هجوم وسیعی درباره حذف مساله فلسطین در تمامی سطوح شکل گرفته است، افزود: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا کرانه باختری را به رژیم صهیونیستی ضمیمه کنند.

ابوشریف تصریح کرد: متاسفانه مساله عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی به بزرگترین شکل در حال انجام بوده و آن‌ها با این مساله همراه شدند.

نماینده جنبش جهاداسلامی با بیان اینکه شاهد فشار‌های گسترده‌ای از سوی غربی‌ها به ایران و جبهه مقاومت هستیم، خاطر نشان کرد: امت‌های اسلامی باید با قاطعیت تمام در مقابل معامله قرن ایستاده و مانع آن شوند چرا که هدف آمریکایی‌ها از این قراداد تبدیل رژیم صهیونیستی به حاکمیت بلامنازع منطقه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار