رهبر انقلاب: مسئله فلسطین برای ما، مسئله عقیده، دل و مسئله ایمان است +فیلم

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتفاضه فلسطین را در ادامه مشاهده می‌کنید.

بیانات رهبر انقلاب پیرامون انتفاضه فلسطین + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب در دیداری که با شرکت‌کنندگان در اجلاس «محبان اهل‌بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها» در تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ داشتند، پیرامون انتفاضه فلسطین صحبت کردند. 

ایشان در این دیدار فرمودند: مهم‌ترین مسئله‌ی دنیای اسلام، امروز مسئله‌ی فلسطین است؛ چرا؟ چون فلسطین یک کشوری است اسلامی، این [کشور] را آمده‌اند غصب کرده‌اند. دشمن، یک کشور را غصب کرده است و آن را پایگاهی قرار داده است برای اخلال کردن در امنیّت کشورهای این منطقه

 

 

 


بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: معامله قرن هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد/ روز قدس امسال از هر سال مهم‌تر است + فیلم


 

انتهای پیام/

سخنان رهبر انقلاب درباره فلسطین + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : روز جهانی قدس شریف و مظلوم پر شور و شعور و شهامت و شرف و شجاعت و شرعیی و عرفی و انسانی و ایمانی و عقلانی و دینی و مذهبی و ولایی می آییم انشاءالله سال آینده پایان کار اشغال و حضور غاصبان در تمامی جهان اسلام ناب محمدی ص از جمله فلستطین و قدس شریف و مکه مکرمه و عراق و افغانستان و پاکستان و عربستان حجاز و امارات متحد و دیگر کشورهای اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص از دستان ناپاک و جنایتکار صهیونیستهای سفاک و آمریکاییها و آل سعودی خائن سقوطی و هم پیمانانشان باشد والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ براسرائیل
آخرین اخبار