سید الحوثی: روز جهانی قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است/ آمریکا و اسرائیل تهدیدی مشترک برای امت اسلامی هستند

دبیر کل جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اهمیت روز قدس، آمریکا و رژیم صهیونستی را تهدیدی مشترک برای امت اسلامی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی العالم، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصار الله یمن، در سخنانی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس تاکید کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی هر دو تهدید مشترکی برای امت عربی و اسلامی به شمار می‌روند. 

او گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی رضوان الله علیه به عنوان روز جهانی قدس اقدام حکیمانه‌ای بود. روز جهانی قدس با توجه به تحولات کنونی منطقه‌ای و بین‌المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مسئله فلسطین فصل مشترک و گردآورنده همه مسلمان به شمار می‌رود.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه موضع‌گیری‌های مسلمانان باید در سطحی باشد که خطر را از مقدسات آن‌ها دفع کند، افزود: رویکرد مقاومت در مقابله با تهدید اسرائیل همچنان ادامه خواهد یافت. اگر مقاومت فلسطین و لبنان که دشمن اشغالگر را به خود مشغول کرده است نبود، واقعیت‌های میدانی منطقه تا حد زیادی با شرایط کنونی تفاوت داشت.

وی در ادامه، ایران را حامی اصلی مقاومت فلسطین و لبنان خواند و گفت: اکنون شاهد رویکردی متفاوت از سوی برخی کشور‌های منطقه هستیم که در بی تفاوتی و آسیب زدن به مسئله فلسطین نمود یافته است. اما رویکرد سوم، همکاری و ائتلاف با دشمن صهیونیستی و مشارکت در توطئه علیه امت اسلامی و عربی است.

سید عبدالملک بدرالدین در ادامه گفت: ما باید برای شکست توطئه‌ها خود را برای برگزاری پرشور روز جهانی قدس کاملا آماده کنیم. مقابله با تهدید اسرائیل و خطرات آن، از فرائض دینی برای امت اسلامی و عربی به شمار می‌رود. جهاد در راه خدا ابزاری برای حمایت و دفاع از امت است. دشمن برای تضعیف امت و زدن ضربه کاری به آن تلاش می‌کند.

او  اظهار کرد: ما به عنوان امت اسلامی باید از سطح آگاهی و هوشیاری بالایی برخودار باشیم. طرف‌هایی در داخل امت عربی و اسلامی هستند که برای ضربه زدن به آرمان فلسطین تلاش می‌کنند. برخی از حکام عرب و در صدر آن‌ها حکام سعودی برای خیانت به اسلام تلاش می‌کنند. نظام آل سعود در مسیر عادی‌سازی روابط با اسرائیل و نابودی مسئله فلسطین گام بر می‌دارد.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در ادامه افزود: یهودیان صهیونیست دشمن امت و خطر واقعی برای آن هستند. باید آگاه باشیم که دشمن صهیونیستی دشمن واقعی امت اسلامی و عربی است. در برنامه‌های درسی برخی کشور‌های عربی گفتمان دینی برای شناخت دشمن حذف شده است و در عوض به مسائل اختلاف‌برانگیز بین امت پرداخته می‌شود.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه هستند و هر دو تهدید مشترکی برای امت عربی و اسلامی به شمار می‌روند. مقاومت، پیروزی‌های بسیار بزرگی به دست آورده است که دشمن را از ورود مجدد به غزه یا لبنان باز می‌دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : روز جهانی قدس شریف و مظلوم پر شور و شعور و شهامت و شرف و شجاعت و شرعیی و عرفی و انسانی و ایمانی و عقلانی و دینی و مذهبی و ولایی می آییم انشاءالله سال آینده پایان کار اشغال و حضور غاصبان در تمامی جهان اسلام ناب محمدی ص از جمله فلستطین و قدس شریف و مکه مکرمه و عراق و افغانستان و پاکستان و عربستان حجاز و امارات متحد و دیگر کشورهای اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص از دستان ناپاک و جنایتکار صهیونیستهای سفاک و آمریکاییها و آل سعودی خائن سقوطی و هم پیمانانشان باشد والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
Saleh
۰۸:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
سید زنده باشی. به امید پیروزی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
همه ازادگان جهان در راهپیمایی قدس شرکت کنید...... مرگ بر رژیم صهونیستی کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
خدایا این سید مقاومت از گزند دشمنان اسلام حفظ نگه دار
آخرین اخبار