مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

انقلابی گری یعنی توقف ممنوع

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در گام دوم انقلاب، انقلابی گری یعنی توقف ممنوع و ابتکار برای خروج از بن بست‌ها است.

انقلابی گری یعنی توقف ممنوعبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی شب گذشته در اولین اعتکاف تشکیلاتی رمضانیه در نیشابور گفت: در گام دوم انقلاب، انقلابی گری یعنی توقف ممنوع و ابتکار برای خروج از بن بست‌ها است و اگر قرار است کشور پیشرفت کند باید مانند زمان جنگ عمل کنیم.

وی افزود: در بیانیه گام دوم رهبری انقلاب مسئولیت‌ها را به مردم، جوانان و حزب الهی‌ها واگذار کردند و این مسئولیت پذیری در سیل اخیر در کشور جلوه گر شد. اگر خود را به بودجه متوقف کنیم کار‌ها بر روی زمین می‌ماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در سیستم جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان رویکرد تحولی خواهیم داشت و ما به دنبال نهادی انقلابی، کارآمد و مردمی هستیم.

حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در استان مسجد محوری و محله محوری است و تشکل‌ها باید به سوی مساجد بروند، زیرا اگر مساجد آباد شود کشور آباد می‌شود. اگر وارد میدان جهاد شویم می‌توانیم پیشرفت کنیم و در حرکات جهادی انسان مقاوم می‌شود.

انتهای پیام // ف. م



برگزاری اولین اعتکاف تشکیلاتی رمضانیه در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.