حادثه‌ای که زنان گلف‌ باز از آن جان سالم بدر بردند! +فیلم

بازیکنان گلف سرگرم رقابت در مسابقات قهرمانی گلف آزاد زنان آمریکا بودند که با خوش شانسی از حادثه اصابت صاعقه به یک درخت جان سالم بدر بردند.

وحشت بازیکنان گلف از وقوع صاعقه ناگهانی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع یک حادثه طبیعی موجب تاخیر در برگزاری دور دوم مسابقات قهرمانی گلف آزاد زنان آمریکا سال ۲۰۱۹ شد. این مسابقات در محدوده حفره ۱۸ تا ۱۱ در حال انجام بود که وقوع یک صاعقه مهیب ناگهانی موجب توقف آن شد.

این اتفاق بعدازظهر روز جمعه و در باشگاه چارلستون واقع در کارولینای جنوبی رخ داد. پس از وقوع این حادثه و به دنبال هشدار هواشناسی محلی در مورد وقوع طوفان در این منطقه، این مسابقات در ساعت ۶:۴۵ بعدازظهر نیمه تمام ماند.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که بازیکنان در حال انجام بازی هستند، ناگهان این صاعقه به یک درخت برخورد می‌کند و حاضران را غرق وحشت می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا در این حادثه به هیچ یک از بازیکنان و تماشاچیان آسیبی وارد نشد.

گفتنی است؛ اصابت این صاعقه به این زمین گلف در آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ویدئوی اصابت صاعقه به موشک سویوز روسیه خبرساز شده بود. این موشک که حامل ماهواره ردیاب Glonass-M بود، تنها ده ثانیه پس از پرتاب با صاعقه روبرو شد.

انتهای پیام/

وحشت بازیکنان گلف از وقوع صاعقه ناگهانی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.