واکنش شرکت مالک انارستان به انتشار یک خبر در فضای مجازی

روابط عمومی شرکت امین، مالک برند انارستان ارتباط یک شرکت حوزه vas به مجموعه انارستان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را تکذیب کرد.

اتصال انارستان به ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار مطالبی در رسانه‌های اجتماعی در خصوص ارتباط یک شرکت حوزه vas به مجموعه انارستان و در ادامه اتصال این مجموعه به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، روابط عمومی شرکت امین، مالک برند انارستان ضمن تکذیب مطالب منتشرشده با منشاء و مقاصد نامشخص در مورد مجموعه انارستان، اعلام نمود که شرکت ایکان یک cp مستقل است و هیچ وابستگی به این مجموعه ندارد و همچنین فعالیت‌ها و مالکیت شرکت امین شفاف است. ولی به نظر می‌رسد ماهیت، انگیزه و وابستگی‌های نویسنده که گویا قبلاً هم مطالب مشابهی در مورد مجموعه‌های گوناگون منتشر کرده است و با جستجو در فضای مجازی متوجه می‌شویم اکثراً گویا تکذیب شده، مشخص نیست و البته محل تامین مالی فعالیت نویسنده مذکور هم مناسب است شفاف گردد.

در ادامه به اطلاع می‌رساند فعالیت محوری این شرکت حوزه کودک و نوجوان است و ضمناً این مجموعه که بزرگترین و اولین زیست بوم کودک و نوجوان را در فضای مجازی کشور شکل داده، چند سالی است با طراحی محصولات متنوعی توانسته است برای دغدغه حضور کودکان در فضای مجازی راهکار‌های متنوعی از جمله سیم‌کارت و تبلت کودک ارائه نماید و خوشبختانه با استقبال بخش وسیعی از خانواده‌ها مواجه شده است. این مجموعه هم‌اکنون با بیش از ۱ میلیون ۸۰۰ هزار مشترک سیم‌کارت کودک، بزرگترین و تنها مجموعه‌ای است که در زمینه حفاظت کودکان در فضای مجازی راهکار عملیاتی و وسیع ارائه کرده است.

در پایان این مجموعه با ماموریت فرهنگی که برای خود متصور است همواره انتقاداتی نسبت به وضع موجود فضای مجازی داشته و راهکار‌هایی نیز به مسئولان مربوطه ارائه نموده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار