عملیات سمپاشی درختان سطح شهر سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: مرحله نخست عملیات سمپاشی درختان سطح شهر سنندج در راستای پیشگیری از طغیان شته‌ها آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شرمین شریفی گفت: عملیات سمپاشی بهاره درختان هر ساله در ۲ مرحله در فصل بهار انجام می‌شود که مرحله اول از یکشنبه شب آغاز شده است.

وی  افزود: مرحله اول عملیات سمپاشی به مدت سه شب و مرحله دوم آن نیز به فاصله ۱۰ روز بعد از مرحله اول انجام می‌شود.

شریفی گفت: برای انجام عملیات سمپاشی از سم پالیزین استفاده می‌شود که علاوه بر نداشتن آسیب‌های زیست محیطی هیچ گونه آسیبی برای شهروندان ندارد.

رئیس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهرداری سنندج، پیشگیری از طغیان شته‌ها، کنترل آفات گیاهی، کنترل عوامل خسارت زا بر درختان و حذف آلاینده‌ها و بهبود شادابی درختان را از مهم‌ترین اهداف انجام عملیات سمپاشی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه عملیات سمپاشی از ساعات پایانی شب آغاز و تا صبح ادامه دارد، از شهروندان خواست، از پارک کردن خودرو‌ها زیر درختان در معابر و خیابان‌های اصلی در زمان انجام عملیات سمپاشی خودداری کنند.

شریفی افزود: تلاش می‌شود با سمپاشی و آفت زدایی به موقع درختان در سطح شهر، از طغیان شته‌ها جلوگیری و با حفظ سرسبزی درختان زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

عملیات سمپاشی درختان سطح شهر سنندج آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.