بازیگر «جان ویک» به دنیای ابرقهرمانی مارول قدم می‌گذارد

کیانو ریوز بازیگر فیلم سینمایی «جان ویک» در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم «ابدی ها» است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مووی وب، گزارش شده است که کیانو ریوز برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم سینمایی «ابدی ها» در حال انجام مذاکرات نهایی است. فیلم جدید دنیای سینمایی مارول تا کنون ۴ بازیگر خود که شامل آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی، ریچارد مدن و ما دونگ سیوک می‌شود را را نهایی کرده است.

کمپانی مارول اعلام کرده از مدت‌ها قبل در صدد به خدمت گرفتن کیانو ریوز برای فیلم هایش بوده است که از جمله آن‌ها می توان فیلم «کاپتان مارول» را نام برد.

گفته می‌شود خود ریوز نیز به وارد شدن به این دنیای سینمایی علاقه دارد و پیشنهاد بازی در فیلم کاپیتان مارول را به دلیل تداخل با «جان ویک ۳» رد کرده است.

اطلاعات زیادی از پروژه ابدی‌ها عنوان نشده و مشخص نیست کیانو ریوز در صورت نهایی شدن قرارداد، چه نقشی را در این فیلم سینمایی بازی خواهد کرد.

کیانو ریوز به جمع صدا پیشگان انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ پیوسته است که در حقیقت بزرگترین پروژه آتی امسال وی خواهد بود. شاید این بازیگر با صدا پیشگی در انیمیشن جدید دیزنی، به بازی در استودیو مارول نزدیک‌تر شود. در پی موفقیت «جان ویک ۳» نیز قسمت چهارم این فیلم سینمایی در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران می‌شود و با در نظر گرفتن این موضوع کمپانی مارول باید ساخت فیلم «ابدی ها» را آغاز کند تا دوباره تداخلی با فیلم جان ویک به وجود نیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار