پارسایی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

پرونده شکایت از خودروسازان در حال نهایی شدن است/ ارائه گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره تخلفات خودروسازان بعد از تعطیلات

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ از نهایی شدن گزارش این کمیسیون درباره شکایت مردم از خودروسازان خبر داد.

پرونده شکایت از خودروسازان در حال نهایی شدن است/ ارائه گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره تخلفات خودروسازان بعد از تعطیلاتبهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی شکایات واصله مردم از خودروسازان به این کمیسیون، گفت: پرونده شکایت از خودروسازان در حال نهایی شدن است و امیدوارم بعد از تعطیلات مجلس این گزارش جمع بندی شده و به هیئت رئیسه مجلس برسد.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ ده‌ها جلسه برای بررسی این موضوع برگزار کرده است و قرار شد که جمع بندی این جلسات به صورت گزارش به صحن علنی مجلس ارائه شود.

پارسایی کرد: همچنین قرار است در کنار این گزارش پیشنهادات برای برای برخورد با متخلفان به قوه قضاییه اعلام شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار کرد: خودروسازان زمانی به تعهداتی که دارند عمل نمی‌کنند، تخلف می‌کنند آن‌ها زمانی که در تحویل خودرو به صورت پیش فروش به تعهداتشان عمل نمی‌کنند تخلف آشکار می‌کنند.

پارسایی تأکید کرد: قوه قضاییه اگر بخواهد می‌تواند با تخلفات خودروسازان برخورد جدی داشته باشد، اما خودروسازی به دلایل مختلف تبدیل به مافیا شده است، حتی برخی از آن‌ها نیروی کارگری را سد و دیواری می‌کنند که پشت آن تخلفات خود را به بهانه ایجاد اشتغال انجام دهند.

وی ادامه داد: تعداد شاکیان از واردکنندگان خودرو یک‌ درصد شاکیان از خودروسازان داخلی است، یعنی نسبت عدم انجام تعهدات واردکنندگان خودرو یک درصد تولید کنندگان داخلی هم نیست.

پارسایی تاکید کرد: شاهد هستیم که قوه قضاییه با جدیت با واردکنندگان متخلف خودرو برخورد می‌کند که اقدامی بسیار مثبت است، اما در مقابل تعداد شاکیان از خودرو سازان داخلی بیش از ۱۰۰ برابر شکایت از واردکنندگان خودرو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی حیدری
۲۱:۵۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
بنده هم خودم از شاکیان خودرو سازان داخلی بویژه از صنعت خودروآذربایجان هستم از قوه قضائیه و ریاست محترم این قوه تقاضا دارم به داد ما برسد اینها کلاه بردار هستند و مردم بیچاره رو سر کیسه کرده اند خواهش میکنم از قوه قضاییه رسیدگی فرمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۸:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
برخورده شدید شود با خودروسازان و خودرو خارجی وارده کشور کنید .
Iran (Islamic Republic of)
healer
۱۵:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
من به عنوان یه شهروند ایرانی از قوه قضاییه میخوام که به عنوان مدعی العموم وارد بشه و کلا مافیای خودروی ایران رو با خاک یکسان کنه...
آخرین اخبار