قطعی مکرر آب در دهدشت؛ شهروندان ‌کلافه شده‌اند

قطعی مکرر آب در مناطق مختلف شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه مردم را کلافه کرده است.

قطعی مکرر آب در دهدشت؛ شهروندان ‌کلافه شده‌اندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در چند روز اخیر بیشتر مناطق‌شهری دهدشت از جمله مناطق ۱۸۰ دستگاه، کوی‌جانبازان، کوی آزادگان، ۶۰ دستگاه، رواق و سایر مناطق، قطعی آب‌شرب و بی‌آبی سختی را پشت سر گذاشتند، روز‌هایی که علاوه بر بی‌آبی حتی شدت دما نیز افزایش یافته و باعث رنجش شهروندان دهدشتی شده است.

رئیس اداره آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: نوسانات برق و قطعی جریان برق در شهر چرام باعث قطعی جریان برق ایستگا‌های پمپ آب شهردهدشت شده و این عامل باعث قطعی آب‌شرب شهروندان دهدشتی و روستا‌های اقماری شده است.

داریوش فقهی‌پور افزود: باتلاش چندساعته پرسنل اتفاقات و انرژی آبفای‌شهری، تأسیسات آبرسانی به‌طور کلی وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفته و چنانچه قطعی جریان‌برق در چرام رخ ندهد تا امشب شاهد آب پایدار و پرفشار در تمام مناطق شهردهدشت هستیم.

وی با اشاره به ایجاد خسارت به تأسیسات آبرسانی گفت: قطعی مکرر و روزانه جریان‌برق در شهرچرام علاوه بر کم‌آبی در شهردهدشت و روستا‌های اقماری، باعث وارد‌آمدن خسارات بسیار زیادی به تأسیسات آبرسانی می‌شود و از مدیران شرکت‌توزیع نیروی‌برق انتظار داریم در این‌خصوص چاره‌اندیشی بکنند.

فقهی‌پور با اشاره به میزان آب‌شرب مصرفی مشترکین شهردهدشت و چرام اضافه کرد: سالانه سه‌میلیون متر‌مکعب آب‌شرب برای مصرف مشترکین در شهر‌های دهدشت، چرام و روستا‌های اقماری برداشت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آب‌شرب مورد نیاز شهروندان از ۷ حلقه چاه به‌طول ۲۲ کیلومتر و تعداد ۴ مخزن به حجم ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب تأمین می‌شود و میزان دبی‌آب ۲۰۰ لیتر برثانیه است.

انتهای پیام/پ

کلافگی مردم دهدشت به دلیل قطعی مکرر آب

 

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.