فینال لیگ قهرمانان آفریقا تکرار می‌شود

طبق دستور کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آفریقا بین تیم‌های وداد کازابلانکا و اسپرانس تونس تکرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) اعلام کرده که بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان این فصل بین وداد کازابلانکا و اسپرانس تونس که ناتمام مانده بود، در زمینی بی طرف تکرار خواهد شد.

این در حالی است که تیم تونسی در دیداری جنجالی به پیروزی رسیده و قهرمان شده بود.

بازی رفت یک - یک به پایان رسیده بود و بازی برگشت هم روز ۳۱ ماه می‌ یک بر صفر به سود تیم تونسی در جریان بود که تیم مراکشی در دقیقه ۵۹ یک گل زد. داور گل را آفساید اعلام کرد، اما بازیکنان خشمگین کازابلانکا خواستار استفاده از VAR شدند، اما مشکلی فنی در VAR پیش آمد و داور نتوانست از آن بهره بگیرد، که البته این موضوع به بازیکنان تیم مراکش اطلاع داده نشد.

به همین دلیل داور تصمیم اولیه‌اش مبنی بر مردود بودن گل را تایید کرد. بازیکنان تیم مراکشی حاضر به ادامه بازی نشدند و داور پس از یک ساعت سوت پایان را زد و نتیجه را یک بر صفر به سود اسپرانس اعلام کرد.

کمیته اجرایی CAF در جلسه فوق العاده خود در پاریس تصمیم به لغو این نتیجه گرفت و دستور داده است که آن‌ها باید جام و مدال خود را بازگردانند.

پیش بینی می‌شود این تصمیم منجر به اعتراضات شدید هواداران تیم تونسی شود.

انتهای پیام/

قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا باید جام قهرمانی را پس بدهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار