پیش بینی پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در سال ۹۸

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: پیش بینی می‌شود که بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه امسال پرداخت شود.

پیش بینی پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در سال ۹۸به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی بازدید از استان خراسان رضوی با رئیس و کارکنان این منطقه دیدار کرد.

کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در حاشیه این سفر و در خصوص اهم فعالیت‌های صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: ما در سال ۱۳۹۷ موفق به پرداخت حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه شدیم که این تسهیلات با کمترین نرخ سود و در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار اعضاء قرار گرفت. هدف گذاری ما برای سال ۱۳۹۸ پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه است که امیدواریم این مهم محقق شود.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت تسهیلات داشته ایم که حدود ۱۴۵ میلیارد ریال آن مختص ایثارگران و اعضاء ما در استان خراسان رضوی بوده و خوشبختانه رضایت بیش از ۹۷ درصدی این عزیزان را در پی داشته است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به پرداخت ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به ایثارگران آسیب دیده در استان‌های سیل زده تصریح کرد: روند پرداخت وام به این عزیزان در ماه‌های خرداد و تیر ادامه خواهد داشت و براساس گزارش‌های دریافتی از ستاد بحران و بنیاد شهید استان‌ها، همچنان به اعضاء خود در این مناطق تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: خبر خوش بنیاد شهید به ایثارگران روستایی/ اعلام شرایط اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی


وی ادامه داد: براساس مجوز یانک مرکزی سقف تسهیلات پرداختی قرض الحسنه از ۱۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و به دنبال این هستیم تا برای اعضایی که دارای مازاد پس انداز نزد صندوق قرض الحسنه شاهد هستند، مجوز پرداخت تسهیلات مضاعف دریافت کنیم.

کریمی درباره مهمترین اهداف صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۳۹۸ گفت: براساس وظیفه ذاتی این مجموعه قصد داریم ضمن تسریع و تسهیل روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، براساس سیاست‌های ابلاغی سند چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت صندوق را تدوین و اجرا کنیم. اصلاح و به روز رسانی قوانین، مقررات و آیین نامه‌ها در ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به جامعه هدف نیز در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان با ابراز رضایت از عملکرد منطقه خراسان رضوی در خصوص دستاورد‌های سفر خود به این استان اظهار داشت: این بازدید‌ها به منظور آشنایی هرچه بیشتر با کارکنان شعب استانی و اطلاع از آخرین روند فعالیت‌های آن‌ها انجام می‌شود و قصد داریم به مرور زمان به همه استان‌ها سفر کنیم. نیرو‌های استانی ما به عنوان سربازان خط مقدم خدمت به جامعه معزز ایثارگری، نقش مهمی در ارائه خدمات بهینه دارند و لازم است چالش ها، فرصت‌ها و تهدید‌های پیش روی آن‌ها مورد مطالعه دقیق قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار