فعالیت ۳۳۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان قزوین

۳۳۰ تشکل و انجمن صنفی در استان قزوین فعال هستند که ۲۷۲ مورد تشکل کارگری و ۵۸ تشکل کارفرمایی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت اله آقاجانی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به فعالیت ۳۳۰ تشکل و انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی در استان گفت: توسعه و تقویت تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی از برنامه‌های این اداره کل است.

آقاجانی افزود: با توجه به لحاظ شدن اصل سه جانبه گرایی در قانون کار و همسو بودن و نقش دولت، کارفرمایان و کارگران، باید از ظرفیت‌های گوناگون در جهت ایجاد هم افزایی بین شرکای اجتماعی استفاده کرد.

وی با تاکید بر رعایت اصل سه جانبه گرایی و حفظ منافع مشترک در تمامی امور مرتبط با کار و تولید و رابطه کارگر و کارفرما، گفت: در راستای توسعه و ترویج سه جانبه گرایی کارگر، کارفرما و دولت، حفظ حقوق، منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران و کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه است، تشکلات کارگری و کارفرمایی در واحدهای تولیدی تشکیل شده است.

 مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قزوین گفت: این تشکل‌ها شامل نماینده کارگران، شوراهای اسلامی کار، انجمن صنفی کارگری، انجمن صنفی کارفرمایی، کانون شوراهای اسلامی کار، کانون کارفرمایان و کانون‌های کارگران بازنشسته هستند که جمعیت کارگری و کارفرمایی قابل توجهی را در استان قزوین در بر می گیرند.

انتهای پیام/ح

 ۳۳۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان قزوین فعال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار